Biliyorum Çok Merak Ediyorsunuz :P Son Durum Bildiriyorum

Ekim 31, 2022

Valla buraya yazınca kafamda bir şeyler yerine oturuyor. Ben okulda da sınava yazarak çalışırdım anacım, hâlâ durum aynı :)


Biten bir iş var mı diye düşünüyorummm..

Hımmm...

Bilgehan'ın masası ve koridordaki dolap geldi.


Dizaynını Bilgehan yapmıştı. Odanın abuk şeklini masaya hapsettik :D

Tabi istediğimiz gibi olmadı. Yanlış kestiği için şabalak marangoz, çocuğun tam mouse dolaştıracağı yerde ek var. Adama öyle istemiyoruz dememize rağmen pişkin pişkin taktı gitti. 

Mutfaktaki yanlış dolabı Can'ın ağabeyi alıp yapan yere götürdü dün. Onu çekmeceye çevirecekler. Ne zaman getirirler bilmem.

Mutfak dolaplarına kulp beğenmeyi başardık. Üstelik çok çabuk başardık biz de şaşırdık. Dolabı getirdiklerinde onları da takarlar herhalde. Bu arada benim dolap içleri tekrar rezil olmasın diye naylon geçireyim bari rafların önüne diyorum. Adamların her yanlışı benim iş yükümü arttırıyor .


Temizliğe gelecek iki hanım buldum. Ama yarın sabah geldiklerini görmeden inanamayacağım. Çok bahtsızım bu konuda. Bu arada günlerdir ev temizliyorum zaten. Banyonun yer fayansları ile yatakodasının parkelerinin boya lekelerini temizledim . Yalnız parkelerin süpürgeliklerleri pek uydurukmuş. Silince üzerinin kaplaması çıkıyor. Neyse, hayatım boyunca bir daha onlara bu kadar yakından bakmayacağıma göre kalsın öyle .

Bugün doğalgazı açmak için gelecekler ama bize proje çizen adamların projeleri ne durumda bilmiyoruz. Karışık o haller. Açabilirler de açmayabilirler de.

İnternet takılacak yine bugün. Tüm işler içinde en heveslileri onlar. Taktırmak istediğinizde nasıl da koştururlar .

Duşakabinden ses yok .

Balkonun kapısı tekrar gelecek o arada eski pimapen pencereler de tamir edilecek. Can söylemeyi unutmazsa. Ustaların hepsi aynı anda gelince her iş karışıyor. Valla yine iyi hallediyor her şeyi .

Akşama banyo dolapları gelecek. Onları kim takacak bilmiyorum.

Musluklar bağlanacak . O da garına kalmasaydı iyiydi ama neyse. Gerilemeyeceğim daha fazla .

Çöp öğütücü servisi yarın gelecek .

Davlumbaz servisi de yarın gelecek.

Bunca adamın arasında biz nasıl temizlik yapacağız bilmem .

Perdeler temizlikten sonra gelecek.

Banyo kapılarına cam kestirilecek. Takılacak.

Taşıma şirketi ayarlandı. Bakalım bunlar nasıl taşıyacaklar. 

Şimdi ben bugün evdeki eşyaların hassas olanlarını toparlayacağım. Bilgehan'ın odasına gireceğim. Çekmeceleri kontrol edeceğim. 

Yarın ve sonraki gün temizlik hallolursa. Perşembe eşyalar toplanıp cuma da taşınacağız hayırlısıyla. 

Du bakalım neler olacak.


Bir de onca özenip fayans seçtim, bula bula bunu mu bulmuşum, tezgâhda da öyle desenler var ki, kirlenmiş sanıp silip duruyorum. Ama Can çok sevmiş . Artık mutfağı ona devretmeyi düşünüyorum. 

Kendime not. Renk olsun, desen olsun diye cicili bicili şeyler bulma, sevmiyorsun sonra. Banyoyu da lila rengi boyayalım demiştik, üzerine beyaz geçtik :D Hahaha, renkli kişiliklerimiz duvarlarla çatışıyor, onlar bizi göstersin , fonda kalsın:D 

Haydi gidiyorum ben şimdi. Benim için dua edin anacım, şu işler pıt diye hallosun .

Akşam Altı Haberleri Eklemesi.

Temizliğe gelecek hanım mesaj attı, kardeşi hastalanmış, gelemiyormuş. Bu makus talihimi yenmek için cadılar bayramı ayini yapıcam sanırım. İnşallah çarşamba günü gelir :/
 
Banyo dolapları yanlış . Altı kaval üstü şişhanebi dolap yollamışlar. Allahım, bu ülkede işler nasıl yürüyor?

Benzer yazılarım

22 Yorum yap

  1. Son lap'lerdesin Handanım, ha gayret, ha gayret, enfes olacak!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle olacak Ceren :) Olmasa da olduracağız zamanla :D

      Sil
  2. Güzel kadın Rabbim kolaylıklar versin inşallah hayırlısı ile taşının inşallah 🤗 Sağlıkla oturun inşallah 🤗💙

    YanıtlaSil
  3. Rabbim ağız tadı ile oturmayı nasip etsin , çıkacağınız eve de öyle kiracılar gelsin ki alt komşu sizi mumla arasın . amin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amiin :) Ay alt komşu ailece birbirine girdi, iki aydır bi rahat nefes aldık, hepsi evden gitti :D

      Sil
    2. Umarım yaşadıklarından ders alırlar bir daha da kimse ile uğraşamazlar .

      Sil
    3. Hiç sanmam, psikolojileri bozulmuş onların. Normal bir insanın yapacağı şeyler değil yaptıkları.

      Sil
  4. Dualarımız seninle ve evet ben çok merak ediyorum. Gelişmelerden sürekli haberdar edilmek de acayip hoşuma gidiyor. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim:) Hep birlikte mutlu son yazısına ulaşalım o zaman ;) Bir de video yayımlarım belki .

      Sil
  5. dualarımız seninle Handan Allah kolaylık versin biran önce taşının artık. Hülya

    YanıtlaSil
  6. Kolay gelsin. Taşınmak zor iş. İnşallah hızlıca hallolur her işiniz. Mutlu, huzurlu, iyi kalpli komşularınızla güzel günleriniz olur umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl bir travma yaşadıysak, bu evde her sese durup kulak kesiyorum, bize mi bağırıyorlar diye. Amiin.

      Sil
  7. Valla ben gerçekten merak ediyorum ve keyifle okuyorum bu yazılarını :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyse , sıkmadığıma sevindim, zira benim söyleyecek başka sözüm pek yok bu sıralar :D

      Sil
  8. Ben gene polyanna olayım, temizlik için kadın salı gelmemesi daha iyi olmuş, o kargaşada yapılan tüm temizlik boşa gidecekti. Çarşamba, perşembe gelir inş. Bazı şeyler eve taşınınca tamamlanıyor. En azından annenin evi var. Eğer doğal gaz bağlanmazsa, bir süre banyo ve yemek işini annende halledersiniz, hem de anneni her gün görmüş olursun. Önünde sonunda bitiyor, hiç merak etme. Her gecenin bir sabahı var. Kolay gelsin, işlerin rast gitsin inş:)))))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Temizlik bugün yapılıyor ama dolap, musluk yarın bağlanacak. Zira herkes geç kalmak ya da yanlış getirip tekrar getirmek konusunda pek istikrarlı:D Aman anlatacak bişiler çıkıyor işte, kendimi daralttığım yok benim, nasılsa bi şekilde olur. Ve fakat Can'ın dediği gibi mutfk dolapları yapılmadan gelseymişiz, işte o felaket olurmuş. Evin her yeri onların talaşıyla dolu.

      Teşekkür ederim:)

      Sil
  9. Merhaba Handan
    Yoğun bir döneme benziyor :) Kolaylıklar dilerim

    YanıtlaSil