Gökçeada Gezimiz

Ekim 22, 2022

 Nihayet videosunu hazırlayabildim. Bi gidip izleyip, beğenip , yorum felan yaparsanız abilerim ablalarım, beni mutlu edersiniz :)

Şuracıkta, tıkla bakiim.


Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Gökçeada taraflarında Eylül ayında denizin sıcak olduğunu aklımda tutayım. :) Bu yıl Karadeniz'e gittim, belki seneye de Ege'ye uğrarım. YT ye yazdım ama o eski kamerayla yapılan çekimler cidden hoşuma gitti. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Metehan soğuk suya giremez pek, o bile burada rahatça girdi Zülâl, su çok güzeldi.
      Karadeniz'e gitmeyeli de ne kadar çok olmuş, sen deyince hatırladım .
      Eski kamerayı ben de sevdim:)

      Sil
  2. Çok güzel Handan. Bizim emekli olunca Çanakkaleye göçme hayalimiz var ama bakalım az kaldı. Bu arada artık saçları boyamıyorsun sanırım ama güzel görünüyor. Boyuyuyorum diye eşim kızıyor kimyasal şeyleri sürüyorsun diye ama biraz uzayınca hoşuma gitmiyor dipleri beyaz diye boyuyorum. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pandemiden beri hiç boyamadım Hülya, sekiz ay sonra kısacık kestirdim tüm boyalar gitti, şimdi kuaföre gitmekzorunluluğu olmadan yaşıyorum :D En son bir sene önce kestirmek için gittiydim sanırım :D

      Sil
  3. :) güldüm eğlendim yaa :) bi de maşallah valla, taşınma, tatil, aktif aile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok , bu tatil daha kiracılar çıkmadan önce , eylül başındaydı. Şu anda sabahtan akşama evdeyiz :D

      Sil