Tartı Yukarı Aşağı Bir Kilo Oynayadursun, Karbonhidrata Gömülmeyi Kesimce Karnımın Şişi İndi en Azından

Aralık 08, 2021

Bir hafta oldu yeniden sağlıklı beslenmeye başlayalı, cumartesi akşamı ile pazar hariç tabe :D E hayatım böyle rejimle geçmesi gerekiyorsa keyfime de gün ayırmam lâzım ki batsın bu dünya moduna girmeyeyim. Menemene ekmek banmadan yemeye çalışmak pek kolay olmuyor :D



Şu fotoğrafın altına uzun uzun yazdım instagramda. Şimdi kopyala yapıştır yapasım gelmedi, sabah hatırası dursun şurada. 

Sabah hatırası başka fotoğraflarım da var, dur bir şarkı falı yapayım.

Evim öyle dandini öyle dandini ki. Hazırladığım kargoların çoğunu yolladım, kartlarımı da hazırlayıp bitirirsem sıkı bir temizlik beni bekliyor. 

Can'ın apartmanın altında masa tenisi oynadığı komşumuz korona olmuş. Temaslı olduğundan test yaptırmıştı. Oradan çıktı diye haber verdi cuma günü. Perşembe oynamışlardı masa tenisi. İki gün içinde naaıl kötüleştiyse cumartesi hastaneye yatmış. Dün hâlâ telefonda konuşamıyordu nefessiz kalıyorum diye. Bizde bir belirti yok, zaten Can o kadar çok temaslı oldu ki tevekkül içinde yaşıyoruz artık. 








Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. yaaa fotolar bir harika yine...Benim de 2 . haftam sağlıklı beslenmeye başlayalı...yolum çok uzun umarım başarı elde ederim...bakalım görcez artık...herşey irademe bağlı ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim B :)

      Valla sağlıklı beslenme kısmını hayatımıza oturtup, arada küçük kaçamaklarla dengeleyeceğiz sanırım, zira rejim yap bırakla olmuyor. Bir de aralıklı oruç bana çok iyi geldi, tavsiye ederim. Kilo gitmese de inceliyorsun.

      Sil
  2. Fotoğraflara bayıldım. Sonbahar bir ayrı yakışıyor doğa anaya. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  3. Ah o menemene ekmek banma olayı bende de var hiç sorma diğer türlü olmuyor. Cana da size de geçmiş olsun, bizim komşu devamlı kendisine gelen bayan arkadaşına da bulaştırmış.Biz de henüz bir şey yok, Allah ta yaşatmasın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bugün bandırmayayım diye içine lor peyniri doldurdum, bir de mantar kavurdum yağsız mağsız, hepsini bir arada yedim. Aksi halde yarım ekmeği bitirirdim :D

      Teşekkürler, hasta olmadan iki seneyi geçirdik, umarım öyle gider. Bu sene oğlanlar da arada okula gidiyorlar, biraz daha risk var ama elimizden geleni yapıyoruz.

      Sil
  4. Bir saç bandı insana bu kadar mı yakışır 😍 Çooook yakışmış 😍Fotoların hepsi birbirinden güzel her zamanki gibi ve sanırım daha bloguna gelmeden biliyordum şarkı falı yaptığını, içime doğdu :) Hepsine tıkladım tabi ki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim :) Saçım arada bir uzunlukta kalımca saç bantı işe yarıyor diye taktım :)

      Hahaha, ben de hepsine tıklıyorum hep :D

      Sil
  5. Günaydın Handan resimler çok güzel sonbahar dökülen yapraklar insana hüzün veriyor. Allah şifalar versin dilerim bir şey yoktur. Gerçi hepimiz her an risk taşıyoruz mutlaka bir yerlere gidip insanlarla temas halindeyiz. Diyet fikrinden vazgeçtim sadece akşamları çay yapmıyorum ki yanında bir şey yemeyim diye. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Hülya :)

      Akşam yemekten sonra biraz kuruyemişle iki bardak çayımı içiyorum, saat sekizden sonra bir şişe suyumu alıyorum yanıma, acıktıkça su :D

      Sil
  6. Fotoğraflar harika :)
    Ben de diyette 9. haftadayım hayatımda ilk defa. Aynı senin gibi hafta sonları diyet tatili ilan ediyprum kendi kendime. Öbür türlü hayat geçmez ki :)
    Ben de kart atacağım, bir kaç senedir yapıyorum çok hoşuma gidiyor. Bir de işten güçten vakit bulabilsem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dokuz hafta, harika Evde Yazar, haftada bir mola vermek daha uzun süre dayanmayı da sağlıyor, değil mi?

      Dün akşam üç saat adres arayarak, soyadı sorup, kendi kendime söylenerek geçti :D Salı günü postaya vermeyi başaracağım umarım. Pul bulurum inşallah. Yalnız artık tüm adreslerimi defterime yazdım, gurur duyuyorum kendimle :D

      Sil
  7. Ömür boyu dikkat etmek gerekiyor ne yazık ki ama hepimizin kantarın ucunu kaçırdığı günler oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada olsun zaten de , ben bazen çok dibine vuruyorum ona kızıyorum :)

      Sil