Parti Halleri , Yılbaşı Fikirleri, Gel Vatandaş Gelll :D

Aralık 28, 2021

Çok şükür partimizi yapabildik. Hatta gelemeyenlerle de internet üzerinden buluşup,  buluşmakla kalmayıp aktivite bile gerçekleştirdik :D

Üniversitenin bana kazandırdığı en değerli şey, arkadaşlarım. 

Bu sene etkinlik olarak taş boyadık. 

Bir de film replikleri yarışması yaptık Tarık kazandı :)


 


Tabi sırf bunlar yoktu. Yeşil Defterimiz'e  yazılarımızı yazdık,  tüm ışıkları kapatıp sessizce bir şarkı dinledik (hatta öyle iyi geldi ki iki kere dinledik),  dileklerimizi yazdık, hediye çekilişi yaptık temizlik  fırçası bu sene Metos'a çıktı, fotoğraf çektik. 



Bütün bunlar şurada kâğıtlara yazılmış halde asılıydılar ,  sırayla herkes gidip bir kâğıt çekti, onu yaptık. Bütün gece bu şekilde geçince depresif güncel durumları konuşmadan meditasyon yapmış gibi olduk :)

Yılbaşı gecesi amaaan sıradan bir gece işte de diyebilirsiniz, ya da ailenizle yapacak böyle küçük şeylerle hatırladıkça gülümseyeceğiniz bir gece de geçirebilirsiniz.


Tuz hamurundan süsler hazırlayabilirsiniz


Kuru dallardan dilek ağacı yapabilirsiniz


Ufak minik komik şeylerle hediye çekilişi hazırlayabilirsiniz,  hatta çekiliş rakamlarını benim gibi denklem haline getirip herkese matematik yaptırabilirsiniz :D

Tuvalet kâğıdı rulolarından süsler hazırlayabilirsiniz


Origami ile kuşlar,  ağaçlar oluşturabilirsiniz


Dallar ve kurdelelerle yaratıcılığınızı konuşturabilirsiniz


Kitap ayraçlarınızı kişiye özel tasarlayabilirsiniz.


Portakaldan süsler olabilir


Zaman kapsülü yapıp yıllar sonra açmak üzere saklayabilirsiniz


Porselen kalemleri alıp kupalarınızı gönlünüzden geçen renklerle boyayabilirsiniz ya da.

Seçenekler çook, şarkı yarışmaları, karaoke ,  minik puzzle yapma yarışması, komik fotoğraflar,  videolar çekmek, dans figürü yapmaya çalışmak.

Aklınıza geken her fikri yazıp asın bir yere. Gece boyunca çekip yapın. Tombalayı eklemeyi de unutmayın :)

Hayat kısa ve sıradan,  birazcık renklendirmek iyi geliyor. Renklendirmek de yattığımız yerden olmuyor, gıpraşın anacım :)

Benzer yazılarım

38 Yorum yap

  1. Süpersiniz. En güzel yılbaşı gecesi böyle geçirilir. Ben seviyorum yılbaşı kutlamayı. Değişen hiçbir şey olmasa da yeni yıl için heyecanlanmak istiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heyecanlanmanın güzelliğini yaşamayı seviyorum Şule, zaten her gün yeterince sıradan, arada neden kendimizi eğlendirmeyelim ki :)

      Sil
  2. Ordaymışım gibi iyi geldi anlattıklarını okumak ve fotoğraflara bakmak! Bir de gerçekten orda olsam demek ki mutluluktan uçacakmışım ❤️ Ne güzel bir parti olmuş, ne kadar şanslı şu fotoğraftaki herkes. Fikirlerine, emeğine, enerjine sağlık, hepsi kat kat artsın yeni yılda ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu an bi fincan enerjim olaydı iyi gelecekti, hepsini harcamışım geçen hafta :D

      Sil
  3. Handn yemin ediyorum sadece o masada oturan insanların değil, kilometrelerce uzakta sadece oluyam ve fotoğraflara bakan insanların da içini ısıtıyorsun! Yaşa varol..
    Bakalım yılbaşı geceniz nasıl geçecek :) Sağlıkla, neşeyle, umutla!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yılbaşı gecemiz annemin balkonunda donmamaya çalışarak geçecek :D :D :D Aklımı başıma toplayabilirsem o daracık yerde yapacak ısıtıcı bir aktivite bulacağım :D

      Sil
  4. Tebrikler ne eğlencelisin İstanbul'a geldiğimde tanışmak isterim. İyi yıllar sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olur Zehra, geleceğin zaman haber ver :) Mutlu yıllar :)

      Sil
  5. Parti dediğin de böyle olur işte.
    Asıl eğlence. Asıl birliktelik bu.
    Maşaallah Sübhanallah.
    Hep daim olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin... Sevdiklerimizle birlikte yaşayacak nice güzelliklerimiz olsun Hayalperest :)

      Sil
  6. portakal süsü çok güzel görünüyor :)
    hayat gerçekten kısa ve pişmanlıklarla dolu... çok güzel eğlenmişsiniz, paylaşmanız çok hoş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :) Sıradan günlerin arasına ne katarsak kâr :)

      Sil
  7. Her bir fikir harika ve çok eğlenceli geçtiği her fotoğraftan belli oluyor:) Şimdiden mutlu yıllar diliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de öyle geçiyor Sezgin :)Mutlu yıllar :)

      Sil
  8. Yine enerji dolu, yine harikasınız. Nazarım değmesin aman, mutlu yıllar, güzel başlangıçlar olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepimiz için güzel başlangıçlar olsun Mehmet :)

      Sil
  9. Handan iyi ki varsın, yazıların resimlerin bana da meditasyon etkisi yapıyor.

    Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
  10. oo neler yapılmış neler!
    mutlu yıllar herkese!

    YanıtlaSil
  11. Bu sene her sene gibi sıradan geçmesin ne yapsam derken.. sevgili Handan yetisşi imdada :)

    YanıtlaSil
  12. Ne çok seçenek gelmiş aklına. Hepsi ayrı güzel. Arkadaşlarına iyi geldiği kadar bize de iyi geliyor. Canlı yayınla katılım da pek hoş olmuş:) Aklına, fikrine, zihnine sağlık Handan. Ellerinize sağlık hepinizin. Mutlu yıllar herkese:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seçenekler yılların birikimi Zeugma :)
      Sizlere de iyi gelmesi beni çok mutlu ediyor :)
      Canlı yayın kalabalıkta zır oldu ama inatla başardık :D


      Mutlu yıllar :)

      Sil
  13. Şahane eğlenceli bir ortam, herkese mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  14. Yorum değil.
    Sizin sayfanız da "güvenli değil" uyarısı veriyor. Bu sorunu çözmek için kumanda panelinden ayarlar sekmesini tıklayıp, HTTPS protokol ayarının en sağında bulunan baloncuğu tıklayarak aktif hale getirin. Gri renketn yeşil renge bürünür. Durumu bana bir yorum marifetiyle iletirseniz ben tekrar kontrol ederim. Bu durumun kimse farkına bile varmıyor. Herhangi bir problem teşkil etmiyor ama, dikkatli okuyucular bu ibareyi gördükleri zaman o sayfaları korkularından ziyaret etmek istemiyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzelttim sanırım Recep Bey, teşekkür ederim.

      Sil
  15. Biz minimal ve sakin geçireceğiz. Şimdiden mutlu bir yıl dilerim ☺️💞

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de yılbaşında öyle yapacağız Derya, nasıl mutlu ve huzurlu oluyorsak öyle yapalım :)

      Sil
  16. Handan bloğuna gelen yorumların spam kısmına bakabilir misin? Yazılarına yazdığım yorumları sayfanda göremiyorum. Benim yorumlar spama mı düşüyor acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet spam düşmü ama yayınlaya bastım, spamdan kayboldu yayınlarda da göremiyorum, nereye gittiler şimdi?

      Sil
    2. Yazılarında çıkmış. Bak bu yazının ilk yorumu benim.

      Sil
    3. Ben de inşallah öyledir diye düşünüyordum ama yorumlar kısmımda görememiştim, çok sevindim :)

      Sil