Şöyle Özene Bözene Fotoğraflı Listeli Hedefli Bir Yıl Sonu Yazısı Yaziim Dedim Ama Yılın Sonu Geldi Bende Tık Yok

Aralık 31, 2021

Fotoğrafları açtım,  gözümde büyüdü seçmesi felan kapattım. 

Yeni yıl dileklerime bakiim, en  çok istediğim,  düşünürken içimi gıpraştıran şeyi seçiim dedim içim gıprapşmıyormuş, tek isteğim hiçbişey yapmadan tembelce yatıp kalkıp  yemek yemek felan çıktı. Uleyn Himalayalar'a tırmanmak bile daha gerçekçi bir hayal olabilirdi de bu çok uçuk oldu.

Neyse ben 21 Aralık'ta evimizi süsleme videomuzu hazırlamayı başardım, onu yayımlayayım. 


Hepinize sağlıklı,  huzurlu,  mutlu, gezmeli tozmalı, şarkılı türkülü, kitaplı filmli, bol kahkahalı, cıvıl cıvıl, kıpır kıpır, çok güzel bir yıl diliyoruz...

Hoşgel 2022.. 

 


Benzer yazılarım

30 Yorum yap

  1. Hepinize iyi yıllar, her daim gülümseten bir yıl olsun...

    YanıtlaSil
  2. Musmutlu girin, musmutlu geçsin 2022.... <3

    YanıtlaSil
  3. Aynı dileği bende diliyorum tüm kalbimlen...
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dileklerimiz gerçekleşsin Hayalperest :)

      Sil
  4. Yılbaşı süslemesi çok detaylı ve güzel oldu, yıllanmış çam ağacından her eve lazım bir tane:)
    2022'de umarım hepimiz güzel anılar biriktirebiliriz. İyi bir yıl olsun, mutlulukla analım.
    İyi seneler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutlulukla analım Zülâl, iyi yıllar :)

      Sil
  5. Nice senelere sağlıkla girelim inşallah. Hülya

    YanıtlaSil
  6. Keyifleriniz daim olsun. Mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  7. Ailenizle Mutlu seneler ;) hep gülelim, anılarımızı paylaşalım :)

    YanıtlaSil
  8. Videoya bayıldım :)
    Nice senelere

    YanıtlaSil
  9. O dediğin yazılardan ben de dahil birçok bloggerda çok çok var. Senin yazın farklı olsun. Mutlu seneler Handan. 2022 çok güzel geçer umarım :-)

    YanıtlaSil
  10. Sende yorum yazanların resimleri de çıkmıyor artık. En sonunda blogger temalarına dönecegız sanırım 🙄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya, bende o blıgger temasında da hiç çıkmıyordu zaten, neden olduğunu çözemedim.

      Sil