Biraz Sincap Videoları

Aralık 16, 2021

Bunu neredeyse geçen sene çekmişim, uzun bir karavanda iyi ki yapmışım keşke yapmasaydım videosu olacaktı bitiremedim. Sonra baktım bu kısmı uzun uzun anlatmışım,  almak isteyenlere fikir olsun. Yalnız şimdi baktım da biz aldığımızda fiyatlar çok artmış demiştik, geçen seneden bu zamana %65 artmış.


 Bu da en son kampımızdan. Ağva. 

Cumartesi günü de üniversite arkadaşlarımla kamp yapmaya gidecektik ama bir arkadaşımın annesi düştü dün akşam, çok şükür ucuz atlattı ama yine de hırpalanmış bayağı . İptal ettik planımızı. Vardır her işte bir hayır dedik artık. 

Bugün keyfim kaçıktı biraz. Boyner'den siparişim geldi biraz gülümsetti beni.




Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. yüzde 65 korkunç geliyor kulağa :)
    hep bir karavan hayali gönlümde...
    düşen kişiye geçmiş olsun dileklerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz alırken ani karavan talebinden fiyatlar çok artmıştı, şimdi de kurlar çarpmış, her şey yurt dışından ithal olduğundan.

      Ben ilkokuldan mezun olalı kırk sene oluyor, yerli malı haftasında hâlâ sadece incir üzüm elma olduğundan kurlar bizi hep çarpacak :D

      Sil
  2. geçmiş olsun , ama gerçekten her işte bir hayır vardır dahagüzel bir yolculuk en kısa sürede bekliyor umarım sizi. kar kürene bayıldım mutluluk yüklü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vardır Hatice, zaten bir arada olalım diye hepimiz şartlarımızı çok zorlamıştık.

      Bu sene güya almam bir şey diyordum ama baktıkça beni mutlu eden küçük objeleri çok seviyorum :)

      Sil
  3. Ahhh ben! Taze komşu olunca başlıktaki sincabı bildiğimiz sincap diye yorumlamışım, sincap videosu arıyorum. :)) Meğer bu Sincap ne şahane bir şeymiş. Tekerine taş değmesin, yeni yılda da gezmelerine bol bol devam etsin. <3

    Gelmiş geçmiş olsun arkadaşınızın annesine. Kar küresi de nasıl keyifli. "Evde otur, beni izle biraz" demek istedi belki de size. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, evet Sincap karvanımızın adı :) Teşekkür ederiz :)

      Kar küreleri artık küçüklüğümden gelen bir his midir bilmem hep büyülü ve masalsı gelir, mutluluk verici bir şey :)

      Sil
  4. Birkaç ay önce ne kadar pahalı oldu dediğimiz şeylerin bugün daha da pahalı olması çok acı :-(

    YanıtlaSil