Düşmem Ben Kanatlarım Var Ruhumdaaa

Aralık 03, 2021



 Yine yeniden bir rejim ve spor sezonuna girmiş bulunmaktayım dostlar. Ne rejimi ne de sporu seviyorum ama mecburiyet işte. Kilo belli seviyenin üzerine geçince vücudumun her bir hücresi isyanlarını ayrı ayrı bildiriyor. Bir bakıma kontrol mekanizması işliyor diyelim biz buna.

İki gündür hava çok güzel. Dün beş makina çamaşır yıkadım, hepsi hemen kurudu. Bilin bakalım bugünün plânı nee. Bir yılbaşı filmi bulup ütü masasının başına kurulmak sanırsam.

Aralık ayı işlerim çok. Yarın akşam ailece yılbaşı kartlarımızı hazırlayacağız .  Geçen sene yarısı yerine ulaşmamıştı kartlarımızın, bu sene erken postalamayı düşünüyorum bakalım.

Kış okuma şenliği kitaplarımı bulmaya çalışıyorum, bulunca listemi yazacağım buraya.

Masamın üzerindeki paketleri de gönderebilirsem nefis olacak, her yer dağınık.

Yılbaşı geçince kıyı köşe çekmece döküp ayıklama ve düzenleme işlemleri yapacağım. Evdeki son aylarımız, taşınmaya kolaylık olur.

Hayır hâlâ ev bulamadık. Satın alınacak ev bulamıyoruz, kiralar da bizimkinin iki misli olmuş bu sene, erken kiralık bulmanın bir anlamı yok, iki ay iki aydır.

Bizden bu kadar. Ağrıyan kaslarımla gidip biraz kestireyim, sonra ütüye.

Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Bu spor sana çok yaradı ama Handan, sakın bırakma ♥

    Bu dönemde ev taşımak zor olacak ama tebdili mekanda ferahlık var demişler ;)
    Güzel olacak güzel ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten de çok yaradı Şebo, onun için bırakmamaya uğraşıyorum ama hani bazıları sporsuz duramam moduna geçiyor bir müddet sonra ya bende olmuyo öyle :D

      Bu evde öyle rahattım ki, komşusundan araba park yerine yine çok rahat bir yer olur umarım.

      Sil
  2. İnşallah gönlüne göre ev bulabilirsin...

    YanıtlaSil
  3. Aslında sen kilolu değilsin gibi geliyor bana. Seninle görüştüğümüzde öyle değildin, hattâ onun üzerine daha da inceldin:) Fakat sağlık açısından olumsuz hissediyorsan o ayrı tabii, dikkat etmek lâzım.
    Taşınma olayını ben kaçırmışım. Kentsel dönüşüm mü? Bu devirde ev değiştirmek zor hakikaten. Kolaylıklar dilerim Handan. Gönlünce olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İskelet sistemim kilomu tartmıyor Sezer. Bir de kendimi salarsam deli gibi kilo alıyorum (çünkü 24 saat aralıksız yiyebiliyorum) . O yüzden.

      Evet, kentsel dönüşüm, amin.

      Sil
  4. Geçen sene çok özenip biz de kart yapmıştık, bu sene hiç hevesim yok:( Ama sizinkilerin fotolarını hevesle bekliyorum orası ayrı tabi :D Aralık ayı için tek işim var: TÜBİTAK sergisi için bir proje ama elim bir türlü gitmiyor :( Sana bakıp gaza gelsem ben de ne güzel olacak :)
    Ev bulmak cidden çok zor, bol şans diliyorum. Kendimden geçtim, umarım siz bulursunuz tez zamanda 🍀🍀🍀🍀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapın yapın, çok eğlenceli. Masanın üzeri benim toplamamı beklemese daha da eğlenceli olacak ama neyse :D

      Umarım buluruz Manxcat, hasarlı tesbiti yapmaya gelmişler, hasarlı çıkarsa iki ay içinde çıkmamız gerekecek.

      Sil
  5. Bende kart bekliyorum :) Bizler unuttuk kart göndermeyi. Ne keyifliydi aslında postacımızın yolunu gözlemek. Unutulan güzelliklerden. Dilerim gönlüne göre evini bulursun, dilerim 2022 hersey gönlünce olur. Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mailime adresini yazarsan sana da bir kart yollarım ama eline geçeceğine söz veremem zira geçen sene geçmedi gönderdiklerim :/

      Sil
  6. Geçen yıllarda o kadar çok taşındım ki ne kadar zor olduğunu biliyorum. Tabii İstanbul'da ve dört kişilik bir aileyle daha zordur. Umarım tam istediğin gibi bir ev bulursun Handancım. Yeni evinden yazacağın yazıları şimdiden merak ediyorum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz bir subay ailesine göre çok az taşınmıştık Şule. İki yerde görev yapmıştı Can, oralarda da gideceğimiz ev lojmandı zaten. Emekli olumca İstanbul'a geldik. Bu evi bulana kadar çok uğraştıydık. Şimdi bu sene fiyatlar da uçmuş gitmiş, sıkış tepiş evlere zaten bakmıyorum, umarım buluruz. Bir tane ev beğenir gibi olduk ama onun da tek tuvaleti var ve mutfağı salonda :/

      Sil