Tam Şu An

Eylül 15, 2021

Oturduğum yerden bu mini  videoyu çektim. Sabahın ilk saatlerinin tadını çıkartmaktayım. Dalgaların sesi ile meditasyon yapmayı da denedim ama tam nirvanaya ulaşacağım bir fikrim geliyor, kaçırıyorum aydınlanmayı :D


Can'ın üç gün boşu olunca çok özlediğimiz Yalova'ya attık kendimizi ama bu sene bütün izin ve boş günlerde olduğu gibi yine bir sınava denk düştük, Bilgiç'in hazırlık atlama sınavı için yarın sabah evde olmamız gerekiyor. Neyse bir gece ve iki gün de hiç yoktan iyidir.

Nefis videolar çektim, bu sefer tam bir aile kamp yayını yapacağım. Çocukluklarının geçtiği yere gelince bizimkiler çocuk moduna geçtiler, ben de çocuk moduna geçebilen çocuklarım olduğu için mutlu oldum.


Şimdi gidip kahvaltı hazırlayayım artık. Aksi halde bizimkiler tüm günü uykuya yedirecekler.

Hepinize günaydın,  huzurlu,  mutlu  küçük anların kıymetini bildiğimz bir güne açılsın sabahımız.

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Günaydın Handan iyi tatiller. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Hülya :) Biraz gecikmeli oldu ama. Tatil değil ya, yine bir gecelik kaçamak, iyi geldi ama.

      Sil
  2. Ay nasıl huzur dolu yaprakların kitap üzerinde oynaşan gölgesi! <3 Ohhh keyfini çıkart bizler için de!

    YanıtlaSil
  3. Biz de bugün ailecek sahilde kahvaltı yaptık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel gelmiştir size de, deniz kokulu kahvaltı, mis :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Şu karavanı alıp ne iyi ettik Buket yaa. Senin gezilerini izlerken de içim sıcacık oluyor.

      Sil
  5. Dalgaların sesi nasıl dinlendirir 😊

    YanıtlaSil
  6. Çok severim kısa videolarını.

    YanıtlaSil