24 Yıl + 6

Eylül 07, 2021

 Geçen hafta Can'la tanışma yıldönümümüzü kutladık. Her sene yaptığımız bir şey değil ama Eminönü- Kadıköy vapurunda birbirimize rastladığımızdan bu yana 30 yıl geçmiş olunca kutlamayı hakketti. Kutlama dediysem sofrada karşılıklı otururken "Vay beeee,  olmuş mu o kadar"  diyerek kutladık.  Tamam kocam bana bir de hediye almış olabilir,  ben vay beeee diye kutladım  :D

Bugün de evlilik yıldönümümüz. Tanıştığımız  gün çıkmaya başlamış olabiliriz ama evlenmeye cesaret etmek için altı sene bekledik.

Evlenme teklifimiz ise efsane.

Tanışmamızın üzerinden henüz 7-8 ay geçmiş, sene 1992, Can Ortaköy'den Beşiktaş'a yürürken beni bir kenara çekip şu an ne dediğini bile hatırlamadığım şekilde evlenme teklif etti. Ben de reddettim. Daha çok genciz, ne evliliği, ben 9 9 99 da evlenmeyi düşünüyorum,  o zaman gel dedim.  Dediğine göre kendisi de ferahlamış ben hayır deyince ama pöh :P

Derken biz ayrıldık,  ayrı şehirlere dağıldık felan. En sonunda yine birbirimize döndük. Sene 1995. Ayrı şehirlerde bol mektuplu, telefon görüşmeli, ara sıra buluşabilmeli bir birlikteliğimiz var. Sene 96 oldu, bütün hayalimiz sokaklarda dolanmak zorunda kalmadan bir evimiz olsun, yan yana oturup pinekleyelime dönüşmüş, yorucu anacım ha babam park bahçe sinema git dur :D

Bir gün dönüp dedim ki, yetti bu böyle gari, 9 9 99 dan vazgeçtim, 9 7 97 de evlenelim. 

Valla bunu demesem benim limonata seçerken karar veremeyen kocam ne zaman evlenme teklif edecekti bilmiyorum :D

Ne yazık ki 9 7 97 ye yetiştiremedik, 7 9 97 de evlendik biz de. Az kalsın alamıyorduk o günü de, neyse ki millet saat 13.00 ü almamış, oh bize kaldı :) Aldıktan sonra da belediyenin önündeki bir banka oturup kara kara düşündük, sonunda neyse canım,ölüm yok ya sonunda, olmadı boşanırız diyerek kendimizi rahatlattık :)

İşte böyle de romantik bir çiftizdir.

24 sene. 

Milyon kavga, birbirini delirtme, sinir harbi.. 

Bazen çevremizdeki arkadaşlarımızın gerildiği de olmuştur bizim gerilimimizden.

Ve fakat el ele tutuşup dolaşırız hâlâ,  her bahanede öpüşürüz, oğlanlar da  "Öpüşüyolaaarrr" diye bağırırlar (:D), kavga ettik diyelim plânlarımızı iptal etmeyiz, gezmemize tozmamıza bakarız, o arada sinirimiz de geçer, zaten artık Can çok uzatırsa surat asmayı "Yapabileceğimiz o kadar kavga varken bir tanesinde bu kadar takılmaya gerek yok, hayat kısa" diyorum :D

O çok kıskanç, ben hiç kıskanmam, o çok kararsız ben illa bir karara varmalıyım, o sürekli yeni birşeyler alır ben hemen hiç almam (bunca sene beni değiştirmemiş olması bir mucize :P),  o hiç kitap okumaz ben hiç araba sürmem, o bir konuyla ilgili yüz bin soru sorar anlayana kadar sonra hiç unutmaz, ben anında anlarım on dakika sonra unuturum, o çok yürümemek için evde bile araç kullanacak neredeyse ben her yere yürüyerek gitme delisiyim, buna rağmen o her sporda pek yeteneklidir ben de sıfır yetenek.

İkimiz de yemek yemeyi severiz, ikimiz de gevezeyiz, ikimiz de kendisini beğenmişiz, ikimizi de diğerinin akrabaları, arkadaşları çok sever, ikimiz de evimizde vakit geçirmeyi çok severiz aynı zamanda yeni yerleri görmeye de bayılırız.

Can hiçbir zaman kolay bir insan olmadı, beni en çok hiç karar veremeyip sürekli fikir değiştirip dediğim her şeye devamlı alternatif  bulması deli eder. Bir de sürekli alış veriş yapması çileden çıkartır. Bir sürü dağınıklık. Ben de kolay bir insan değilimdir eminim, bi kere öyle mikemmelim ki,  zor tabi :D

Ama karşılıklı çok kahkaha atarız, komik bir adamdır benim kocam. Saçmalıklarına kendisi de güler. 

Evlilik karşılıklı saygı ve bol unutma gerektiren br kurumdur. Affetmek zordur ama unutursan  devam edersin. Balık hafızam bu konuda çok işime yaramıştır :D 



Neyse,  dünyanın bu en eski konusu ile ilgili çoook şey söylenir daha ama boş veeer.

Benzer yazılarım

28 Yorum yap

  1. Tebrikler 🎊🎉✨ Nice güzel yıllarınız olsun 🧿❤️ O kadar güzel anlatmışsın ki yüzümde gülümsemeyle okudum 🤗🥰 Evlilik zor 😁

    YanıtlaSil
  2. Tebrikler daha nice mutlu sağlık dolu huzur (evlilik kurumunu çözmüşsünüz.) bol kahkahalı az gürültülü nice yıllar.

    YanıtlaSil
  3. Muhteşem bir aile... Ömür boyu sürsün mutluluğunuz. Arada yaşananlarsa tuzu biberi.Neşeniz bol ve daim olsun.

    YanıtlaSil
  4. Canım Handan <3 Güzel aile, bana örnek olan anne! Ay iyi ki evlenmişsiniz siz ya, kavgasız evlilik mi olur zaten, varsa da kendini kandırıyordur o çift :) Nice 24 yıllara, sağlıkla neşeyle!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım cicim olamadık hiç zaten Ceren, geçen "Aşkııım" diyorum mâaile yerlere yattık gülmekten, ay hiç bize göre değil o haller :D

      Teşekkür ederiz :)

      Sil
  5. 😍🧿🧿🧿🧿👏👏👏👏❤️❤️❤️🧿🧿🧿🧿

    YanıtlaSil
  6. Yıldönümü yazını keyifle okudum. 30 yılın içinde ne çok yaşanmışlık var. Blogu karıştırmak bunu anlamak için ipuçlarıyla dolu. :) Hep bir arada olacağınız nice yıldönümleri diliyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Nice nice mutlu seneler daha gelsin Handanım :)

    Daha nice anılar biriktirin inşallah ♥

    YanıtlaSil
  8. Mutluluğunuz daim olsun:) Yalnız fotoğraftaki abla/teyzeyi niye içeri hapsettiniz, kıyıdan köşeden poz vermeye çalışmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annemle hâlâ yakınlaşmadığımızdan biz balkonda duruyoruz o içeride Sezgin, ne olur ne olmaz, bu kadar sosyalleşebildik henüz biz :)

      Sil
  9. Nice mutlu yıllarınız olsun inşallah."Olmadı boşanırız" resmen kahka attım:) Çok yaşayın ve çok mutlu olun inşallah.

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel anlatmışsınız. Çok doğal bir ilişki gibi geldi bana. İkiniz de birbirinizi olduğu gibi kabul etmişsiniz. Mutluluklar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan eşini on on beş yıldan sonra tanımaya başlıyor Derya,değişmek gibi bir şey olmadığını da hep aynı kavgaları yaparken anlıyor. Eh, hayatı kendimize seir etmek yerine kabullenmek en mantıklısı :)

      Teşekkür ederiz :)

      Sil
  11. Maşallah:) Mutluluğunuz daim olsun.

    YanıtlaSil
  12. Nice yıllara Handancım. Mutluluk yüzünüzden okunuyor Allah bozmasın. Hülya

    YanıtlaSil
  13. Maşallah. Daha nice güzel senelere. Dediğin gibi evlilikte unutkan olmak evliliğin ömrünü uzatıyor. Bekar ve genç olduğum zamanlardaki kadar kindar olsaydım bir iki senede ayrılırdık :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, kesinlikle öyle olurdu benim de Şule :)

      Sil
  14. Nice mutlu yıllarınız olsun 🙏

    YanıtlaSil