Yine Elimde Telefon Saçma Sapan Oyun Oynayarak Geçiriyorum Günlerimi

Eylül 12, 2021

Yine boğazımdaki lenf iltihaplandı nane mollayım.

Yine kılımı kıpırdatasım yok, enerjisizim.

Yine yapmam gereken bir sürü iş var.

Yine kitap okumuyorum.

Yine ev dandini.

Yine yemek yapasım,  mutfağa giresim gelmiyor.

Yine sürekli yemek yemek istiyorum. 

Yine doktor randevularını almadım,  dişlerim berbat, bacağım sekiyor.

Yine instagramda saçma sapan keşfete düşenlere bakarak saatlerimi geçiriyorum.

Yine kendimi boşlukta hissediyorum ve hiçbir şey yapasım yok.

Yine bir şey yapmadıkça dinlenmeyip aksine iyice dibe çekiliyorum.

Puffff.. 

Neyse biz güzel şeylere odaklanalım.


Annemin balkonunda börek pasta keyfine bakalım.

Akşam parktaki insanın içini ısıtan görüntüye odaklanalım.


Sokaklarda sakince dolaşmanın mutluluğunu hatırlayalım.


Ve silkinip kendimize gelelim. Ya da kendimizden gidelim. İnsanın sıkıldığında kendisinden gidebilme gücü olmalı. Salıvermemeli. 

Yarın sabah çöp gibi kalkacağım diye düşünmeden girmeli yatağa.

Beklentilerini değiştirmeli.

Yarın sabah zinde bir şekilde kalkacağım. 

Yarın sabah zinde bir şekilde kalkacağım.

Yarın sabah zinde bir şekilde kalkacağım.



Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Yazdıkların o kadar tanıdık ki..

    Geçmiş olsun. Lafta kalmasın, gerçekten gelsin geçsin tüm sıkıntılar. Gidiverelim kendimizden ve yeni bir "Ben" bulalım. .

    Instagram'a girmeyeli tam 9 ay 10 gün oldu. Günleri bile hesapladığıma göre var sen anla nasıl bağımlı olmuşum. Filmlerde olur ya hani, eskiden bağımlı olan adam der: "1 yıldır temizim"... Hesabım hâlâ açık ama uygulamayı kaldırdım, hiç girmiyorum artık. Sırada Facebook var, hazır hissedince onu da kaldıracağım. Her şeyin fazlası zarar derken ne kadar haklıkarmıl atalarımız.

    Hadi bir silkelenip kendimizi bulalım Handan hep beraber. Küçük hedeflerle başlayalım, her seferinde bir adım ilerleyelim. Ben dün ip atlamaya başladım, uzun zamandır istiyordum. Senin bacağın kötüymüş, sporu şimdilik es geçelim ama kitap bu süreçte tam iyi gelecek şey :)

    Kocaman sarıldım ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sıkıldım şu aralar kendimden Manxcat, o minik adımları atmam gerekiyor.

      Sil
  2. Ben de sadece bana oluyor sanıyorum Handan, sana bile oluyorsa demek ki normaliz kız ❤️😘. Kendimizi illa bir şey yapmak zorunda olma moduna ayarladığımız için böyle oluyoruz sanırım. Arada fabrika ayarlarına dönmek lazım, canımsın Handan. Hayalimde bir mahallemiz var; kapı komşularımız tahmin edeceğin kişiler 😁🙏😂😂. Canın isterse bir alo de, çok iyi dinlerim biliyorsun 😘😘😘😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha sana bile kısmında güldürdün beni Sevda :)

      Biliyorum canım, teşekkür ederim ❤

      Sil
  3. Geçmiş olsun. Yine de yüzün gülümsüyor, enerjik görünüyorsun, belli etmiyorsun. Belli olmuyor daha doğrusu. Pasta, börek paylaşma yaaa...ben bu ara rejimdeyim (gerçekten)yani sağlıklı beslenmeye gayret ediyorum. Ama görünce aklım başımdan gidebilir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Müjde, enerjisizlik beni deli ediyor, hastalıklara alıştım artık.

      Hahaha, valla benim nasıl aklım başımdan gittiyse bu ay yine deli gibi yemeye başladım, şimdi yeniden bünyemden karbonhidratları atmaya başlamam gerek.

      Sil
  4. Geçmiş olsun Handan. Hafta sonu epeydir görüşemediğim akrabam geldi böreğin tatlının dibine vurdum bende. Sevdanın dediği gibi sendemi dedim. Bu kadar faal birisi olduğun halde. aynı şeyleri bende hissediyorum. Kendimi sorguluyorum niye diye Allaha şükür bir şey yok ama demekki ortam herkesi etkiliyor. Böylece bir birimize destek olmuş oluyoruz. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her türlü karbonhidratın dibine feci vurdum Hülya, dün gece yine bitmek bilmez yeme isteğime dur diyemez olduğumy fark ettim, bugün yenidn dizginleri elime almaya çalışacağım.

      Evet, birbirimizi görüp destek olmak iyi geliyor. Yok valla, sıfır enerji ile sürükleniyorum, vitamin desteğine başlayacağım.

      Sil
  5. Bu ruh halinde hepimiz oluyoruz ara ara. Geçecek biliyorum, sen de biliyorsun. İlk adımı atarsan daha çabuk geçer. Erteleme.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalım, bugün atacağım o ilk adımı inşallah Şule.

      Sil