Kendimi İçine Gömdüğüm Duvarlar ve Bitmek Bilmez Tembelliğim ve Oburluğum

Eylül 05, 2021

İşte öyle birşeyler.

Elimde üç tane kitap var birisinden sıkıldıkça diğerini alıyorum elime. 

Topu topu bir yaşam olması ne acı değil mi?  Sıkıldıkça geçerdik ötekine. 

Benim ötekim kesinlikle tek başına ve yollarda bir hayat olmalıydı. 

Diğer ötekim öğretmen olup bir sürü insana dokunmalıydı.

Bir kitapçı dükkânım olup sabahları çayımı demleyip gidip kitaplarıma gömülmek de bu hayatımın hayali olsun meselâ.


Benzer yazılarım

24 Yorum yap

  1. Keşke Handan ama bu hayatla yetinmek zorundayız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetinmek demeyelim de bu hayatı en güzel şekilde yaşayalım diyelim Özlem :)

      Sil
  2. Benimki de biri kesinlikle bekar ve aseksüel olurdu. Dünya çapında bir NGO’da çalışmak ve sürekli yer değiştirmek de isterdim.
    Uçan doktorlar falan gibi bir şey mesela yaptığının sonucunu gördüğün türde..

    YanıtlaSil
  3. su altı belgeselleri çekmek iyi olurdu :)

    YanıtlaSil
  4. "Benim ötekim kesinlikle tek başına ve yollarda bir hayat olmalıydı."
    Kısa ve net! Benim de!

    "Bir kitapçı dükkânım olup sabahları çayımı demleyip gidip kitaplarıma gömülmek de bu hayatımın hayali olsun meselâ."

    Çocukluk, genç kızlık, kadınlık ve korkarım yaşlılık hayalim olup mezara kadar hayal olarak kalacak olan en büyük arzum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki kalmaz Manxcat, kendin gömme şimdi mezara :)

      Sil
  5. Bazen kitaplar da mutlu etmiyor beni.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çünkü başka hayatları izlemek yerine kenmizinkini yaşayabilmek istiyoruz.

      Sil
  6. Bir kitapçı, bir de el işi malzemeleri satan, anlattığın şekilde iki dükkanım olmaydı evet 😍.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay tam senlik, nefis bir yer olurdu Sevda.

      Sil
  7. Böyle bir şey olabilseydi ben de gezgin biri olurdum her halde. Hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sırtımızda küçük bir çanta, yollarda :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Arkadaş değil miyiz, başka türlüsünü beklemezdim zaten :)

      Sil
  9. Çanakkale de hayal ettim şimdi sizi. hem küçük daha samimi hem özgür kentte küçük bir kitapçı da bir tarafta elinde kahveyle kitap okumak isteyenlere göre kafe kısmı da olan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendimi hiç İstanbul'dan ayrı düşünemiyorum ama gerçekten de çok güzel bir hayalmiş :)

      Sil
  10. Herkesin içinde bir tutam bu hayal vardır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir de cafe hyali pek meşhurdur ama ben ekabirim, uğraşamam, dükkân yeter :)

      Sil
  11. Heyt beeee ♥
    Ne güzel olurdu, hayali bile güzel ♥

    YanıtlaSil
  12. Ben de kitapçı veya çiçekci dükkanım olsun isterdim ☺️

    YanıtlaSil