Blog Arkadaşlığı Başka

Eylül 09, 2021


En son 2020 mart ayında dışarıda yemek yemiştim, sanırım yine o zaman toplu taşımaya binmiştim.  

Eh, bazı tatlı kişiler için biraz taviz vermiş olabilirim :)

"Tanışalım mı bağyan"  sorusuna nasıl hayır diyebilirdim ki :) 

Sevgili Ceren'le nihayet yüzyüze görüştük, kaldığımız yerden devam ediyormuşçasına bıcır bıcır konuşurken vaktin nasıl geçtiğini anlamadık.

Ama ben kafeye girmeye girmeye dağılmışım. Birinde onun bana hediye ettiği kitabı bırakıp gidiyordum neredeyse, diğerinde hırkamı unutmuşum, dönüp aldık (iyi ki de deniz otobüsünde fark etmedim, donardım yolda) 

İnanılmaz tembel modda, kendimi bıraktıkça daha dibe çöktüğüm bir zamanda çok iyi geldi bu buluşma bana. 

Yalnız ilk karşılaştığımızda Ceren'in tepkisini düşündükçe gülümsüyorum. E tabi hep devasa erkeklerimle poz verirken yanlarında çıtı pıtı gibi duruyordum :D :D :D

Cerenciğim, deniz kabuğum, tatlı elmam,  okumak için sabırsızlandığım kitabım, nefis sabah kahvaltısı ve güzel sohbet için teşekkür ederim. 

Kendime başbaşa kaldığım uzun vapur yolculuğu da senin sayende oldu. Çok ihtiyacım varmış böyle bir şeye.

Benzer yazılarım

36 Yorum yap

  1. Abooo çok kıskandım, hem de çok sevindim. Seninle buluştuğumuz ve birbirimize doyamadığımız gün geldi aklıma, ne can kadınsın Handan 🧿. Ceren de öyle belli ki ❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gittin pir gittin Sevdam, gelsen de bizim balkonda kaldığımız yerden devam etsek :)

      Sil
  2. Çok az şeyler kıskanan biriyimdir,Rusyadaki kar yağışını a ha bir de böyle blogger buluşmalarını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, çok tatlısın Sevgi, seninle de buluşacağız, öyle eminim ki bundan :)

      Sil
  3. İki güzel insanın buluşması ne hoş:)

    YanıtlaSil
  4. Aaaa bende kıskandım şimdi. Ne güzel yapmışsınız şu hastalık bitsin inşaallah hep beraber bir buluşma yaparız. Hülya

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar iyi etmişsiniz.

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. Sizin bahçede bir kahve içeceğim inşallah Özlem :)

      Sil
  7. Afiyet bal şifa olsun ikinizi de çok keyifle okuyorum.Sevgiler sevil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sevil :)Benden de sevgiler.

      Sil
  8. Harikasınız ve blog arkadaşlığını böyle gerçek buluşmalara, dostluklara dönüştüğünü görmek çok güzel:)

    YanıtlaSil
  9. Merhabalar.
    Blog arkadaşlığı sayesinde paylaşmaya değer, güzel ve keyifli bir birliktelik.
    Emeğinize ve yüreklerinize sağlıklar dilerim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizden de selâmlar, sevgiler Recep Bey .

      Sil
  10. Öyle iyi geldin ki bana ❤️
    Evet biraz şok oldum baya uzun boyluymuşsun Handan 😆

    YanıtlaSil
  11. Yanıtlar
    1. Yaa Şebo, çıkıp gelsen buralara bi gün, bak Oytun'un kitaplarını elden veririm sana, çay yaparım, balkoda demleniriz (ay demlenme işi çayla yapılmıyor ama benimkisi öyle :D)

      Sil
  12. Hiç kıskanmadım, bizzat yanınızdaymış kadar mutlu oldum :) Ne iyi yaptınız :) Pek güzel yaptınız <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen İstanbul'a ne zaman geliyorsun bakiim :)

      Sil
    2. İnşallah sömestr tatilinde geliriz :) Ben seni hergün yürüdüğün ve birbirinden güzel fotoğraflar çektiğin sokaklarda görmek, beraber yürümek, senin anlatacağın ayrıntıları, anıları dinlemek istiyorum :) Belki bir gün fırsatımız olur :)

      Sil
  13. Senin enerjinde ne iyi gelmiştir Ceren'e.
    Blog arkadaşlıkları, dostlukları gerçekten başka oluyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de başka oluyor :)

      Sil
    2. Ay kim bu diye bakıyorum Gülşah, bloğun iami değişmiş :D Çıkıp gel bir ara da seninle de balkon keyfi yapalım :)

      Sil
    3. Kızım böyle istedi 🙈😁 çok ısrar etti bende geçici olarak değiştirdim. Gelirim tabi, seni de beklerim Handan Abla. Senin o gulen yüzün, enerjin... Harika. Hiç bitmesin.

      Sil
  14. Bence de blog arkadaşlığı başka. Ne iyi yapmışsınız buluşmakla. İkinize de iyi gelmiştir.

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel bir buluşma olmuş ☺️

    YanıtlaSil