Sincap'a Mıknatıslı Bıçaklık Taktık

Ocak 15, 2021


Karavan'da hemen her şey toparlandı. Sadece bıçaklarımı koyacak yer bulamamaktaydım. Aslında benim takıntılarım yüzünden. Bıçak takımı hediyeydi, evdeki takımım taaa evliliğimden kalma, ondan ayrılamadığım için bu takımı saklamıştım. Karavanı aldığımızda evde oraya götürecek şeyler bakarken tamamen aklımdan çıkmış bıçakları görünce mutlu oldum. Gelgelelim takım kocaman bir kutunun içinde. Kutuyu dolaba sığdırdım ama hiç pratik değil. Dolabı aç, kutuyu çıkart, bıçağı al. Ölme eşeğim ölme. Hiç sevmem böyle zor işleri. Takıntım var dedim ya, takımı bölüp sadece küçük bıçakları alsam olur ama onu da yapamıyorum. Her an elimin altında olması gereken şey. Evdeki gibi tezgâh üzerine koyamayacağımdan (tezgâh olmadığından :D)  mıknatıslı bıçaklık geldi aklıma. Otuz santim, sırf bıçaklarla kalmadı güzel tepsimi de tuttu. Şimdi çeşit çeşit yemekler yapabilirim artık :D Hahaha, ah pandemi, bittiğin gün bu mutfak sadece çay için kullanılacak bilesin. Yemek yaptığım tatil mi olurmuş.

Yine sesi pek güzel değil ama izlemek isteyen buyursun. 

Bir de,  niye haber vermiyorsunuz, youtube videoları kolayca yükleniyormuş artık. Ben oradan link al, buraya aç, html kopyala uğraşıp duruyordum hâlâ.  
 

Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. evet kolay oluyormuş ben yükleme işi. ama videoları oluşturmak zor. özellikle gezileri
    yüklüyorum ben. onu birleştir, bunu birleştir baya bir zaman alıcı. ama
    anı kalıyor youtube da .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet videoları oluşturmak bayağı iş yükü Buket, şu on dakikalık tek video bile, aradaki kısımları hızlandırayım derken, bir sürü uğraştırdı beni. Ama dediğin gibi sonradan bakması keyifli.

      Sil
  2. Takımın benim takımıma çok benziyor
    :))
    He birde başlığı okuyup sincaba nasıl mıknatıs taktılar dedim. 😂😂 kafa gerçek sincaba gidince tabi.
    Hadi gelsin gezmelik günler tez zamanda

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pekkk yakındaaa Hayalperest, Allah izin verirse bi plânlarımız var :)

      Sil
  3. Çok pratik bir çözüm olmuş, güle güle kullanın, az pişirmeli günlerde:)))
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, az pişirmeli günlerde Çenebaz, teşekkürler :)

      Sil
  4. Sincap Karavanın ismimi? Ve evett bitsin artık corona

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet karavanın ismi. İçindeki çıkartma ve Nazım Hikmet şiiri birleşince isim çıktı ortaya :)

      Gerçekten çok uzadı artık, bunu söyleyeceğim hiç aklıma gelmezdi ama kalabalıkları özledim :)

      Sil
  5. Değinmek istediğim birkaç nokta var, sırayla gideyim :) İlki, Youtube'çuluk, Yutupçuluk veya YouTuber'lık olarak adlandırılan şey ki bu videoları izlemek hoşuma gidiyor :) Yollar açılsa da daha çok gezmeli görmeli videolar gelse, şimdilik sitenin bahçesindeki sahneler de iş görüyor tabii :) İkincisi, yamukluk. İyi ki o su terazileri çıktı sonradan. Ekranın öte tarafından bağırıyordum, ama duyan olmadı tabii :) Üçüncüsü, dördüncü dakika kırk sekizinci saniye gülüşü. Hep dizi/film örneği veriyorum ya eğer böyle olsaydı seyirci o noktadaki mutlu gülüşü yakalayıp Twitter'da patır patır twit yazardı :) Mutlu gülüş değilse de ben onu öyle kabul ettim :) Başka bir yayına "nazar boncuğu takmak lazım" gibi bir yorum yazmıştım, varmış zaten, görmemişim :) Kazasız belasız yolculuklar olsun :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vidoları izlemeyi seven birileri olduğuna seviniyorum Mutlu,bana da keyifli uğraş oluyor. Bu arada, pekkk yakında site dışına çıkıyoruz, bir aksilik olmazsa :)

      Neyse düz yaptık bıçaklığı. Yoksa baktıkça sinir olurdum ben de :)

      Videonun konusu bittiği halde gülüşü kesmeye elim gitmedi, çok içten, değil mi :)

      Askısını yeni taktığımız için görememişsindir, pencerenin önünde duruyordu daha önce :) Nazar boncuksuz olmaz :D

      Teşekkür ederim, bu uzun, tatlı yorum için, bizden de sevgiler :)

      Sil
  6. çok pratik gözüküyor güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. Yapmayacağım yapmayacağım diyorsun ama hazırlıklar tam gaz gidiyor 😂

    YanıtlaSil
  8. Yazılarıma genelde Youtube videosu koymadığım için nasıl değiştiğini bilmiyorum. Demek ki blogger yenilenince onu da değiştirmişler. En azından bir konuda kolaylık yapmışlar desene.

    YanıtlaSil