Sincap

Ocak 07, 2021


 Şuraya da karavanda video çekip makinayı orada unutup gelen şabalak Handan bırakalım. Üf, zaten anahtarı unuttum diye bir kere daha çıkmıştım merdivenleri, şimdi bir posta daha yapamayacağım. 

Geniş açılı kameranın tam ortasında durunca filinta gibi çıkmışım heee :D Mor saçlarım ve şapka ben hepinize iyi günler dileriz.

Şapkayı yanlışlıkla yazmadım,  çocuklar küçükken şapşal yerine şapka derdik. Şapşallığın  kademesine göre beyzbol şapkası, kovboy şapkası giderdi. En büyük şapşallık ne şapkasıydı bilin bakalım :)

Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Meksika şapkasıymıştır Hülya

    YanıtlaSil
  2. Bilemedim :))
    Ama resimde oldukça geniş görünüyor
    :)
    Sincaplar da pek yakışmış.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çünkü geniş açılı kamera ile çekilmiş, toplamda 8 metre kare bile değil sanırım :D

      Aynı sincaplardan bir de dışarıya yapıştırmak için aldık :)

      Sil
  3. değil 8 1 metrekare bile olsa karavan güzelliği denen o ayrıntı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Boşken çok güzel de dolduğunda tam bir cümbüş :D

      Sil
  4. Beyaz saç ne kadar kullanışlıymış meğer. Morla harika olmuş:) Sincap ismi aşırı yakıştı güzel karavanınıza. Sorunun yanıtı HUNİ olabilir mi:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Zeugma :)

      İsmi ben de çok sevdim. Nazım Hikmet'in Yaşamaya Dair şiirinden geldi.

      Hahaha, huni de iyiymiş :D

      Sil
  5. Yok yok, pilates işe yaramış 🧿🧿❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne pilatesi, onunla kilo milo vermedim, açım aç :D

      Sil
  6. Kendimize has diller oluşturmak ne güzel değil mi :)

    YanıtlaSil
  7. Ben şu fotoğrafta genç bir kız görüyorum, bir de şirin sincapları. Ruhum öyle görmek istiyor, naapiim 🙂

    YanıtlaSil