Bi Karavan Videosu Daha, Buzdolabının Boyutları Üzerine :D

Ocak 17, 2021


Karavandaki buzdolabı oldukça büyükmüş, ben içine hiçbir şey almaz zannederken hemen her şeyi yerleştirdik. Buzluğuna iki tane kiloluk tavuk kanat paketi sığıyormuş meselâ. 

Yalnız öyle tıkıştırdım ki her şeyi,  ne nerede bulabilecek miyim bilemiyorum. Bir bakıyormuşuz beş yıl sonra elimize geliyormuş iç olmadık yerlerden kayıp eşyalar :D

Karlı bir iki fotoğrafla bu yazı da bitsin. 

Gelecek sefere artık gezmeli tozmalı olsun fotoğraflar :)




Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. Kar da buralarda şöyle bir yağdı geçti, ben bunu saymıyorum kardan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda usul usul çok güzel yağıyor Mehtap, tutacak kar değil ama izlemesi güzel.

      Sil
  2. Bizde kar esaslı yağdı ama sabaha azı kalmıştı.

    Sincap ile turlarınızı heyecanla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pek yakındaaa. Aslında şu anda turdayız :D

      Sil
  3. Ooo, kocamanmış buzdolabı, sen de çok güzel yerleştirmişsin, gerekli her şeyi almış. İnşallah artık Sincap'ı yollarda görürüz
    Çenebaz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yollara döküldük ama ne soğuk ne soğuk Çenebaz :D

      Sil
  4. Karları özledik biz de yaa..Ancak tepelerde görebildik bu yıl halbuki ker yıl İzmir' lapa lapa yağardı:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, on sene kaldım İzmir'de üç kere kar yağdıydı :D

      Sil
  5. Küçük hacimlere çok şey sığdırabilmek biraz da beceri işi; aynı karavan başka ellerde çok daha verimsiz kullanılabilirdi :) Bir ihtimal daha verimli kullanabilen eller de olabilir :) Tepsi, bıçaklardan rol çalıyor; hatta içerideki pek çok şeyden rol çalıyor :) Ona "tepsi" demeye bile dilim varmıyor :) Güzel rotalarda kullanılsın :) Hayatımda ilk kez bir tepsi için iyi dilekte bulundum, çok heyecanlıyım :)) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İhtiyacım olmayan şeyleri almam, hele mutfak eşyası hiç almam. Ama bu tepsiyi görür görmez öyle sevdim ki. Hatta tepsinin hikâyesi https://metebilge.blogspot.com/2020/09/tepsi.html şurada yazıyor.

      Karvana da karşımda dursun da seyredeyim diye götürdüm. Mıknatıslı bıçaklığa en çok tepsiyi tuttuğu için bayıldım :D

      Sil