Nereyi Takip Ediyorlar Bilmiyorum ki

Ekim 02, 2019


700 takipçiyi geçmişim yuppiii.

Ne yuppisi. Bunlar görünmez takipçi, günde 200 tık ancak oluyor. Geri kalan 500 ü nerde bilmem :D

Hayır gidip takip edip, ne bileyim takip etkinliğine falan katılıp sayıyı da arttırmışlığım yok. Herkes kendi isteğiyle geliyor.

Bloğu açmadan okumanın bi yolu var herhal :D

Benzer yazılarım

40 Yorum yap

  1. Güldürdün beni yineeee😆😆😆🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yazarken güldüydüm Yıldız :)

      Sil
  2. Blog yazarlığı eskisi gibi uzun soluklu değil artık sanırım Handan abla. Gelen bir kaç ay soluk alıp gidiyor. Geriye kalan izleyici sayısı işte. Ne yazık ki...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım öyle oluyor Mels. Bir hevesle başlayanlar hemen bırakıyorlar. Burada instagram gibi hızlı bir hayat yok :D

      Sil
  3. Benim asla takipci sayım artmıyor yıllardır sabit bak simdi kafama takıldı bu konu neden böylekiii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eee, ben bile takip etmiyormuşum ki seni, bak bir tane arttırıyorum hemen :)

      Sil
  4. Valla benimde 61 takipçim var sözde ama bazen yarısı bazen çok daha azı gerçekten takip ettiğini hissettiriyor... :)
    Gerçi iş güç oluyor, bir sürü blog falan takip ediyorlarsa hepsine sürekli bakılamaz herhalde:D Genelde geri takip kazanmak için girip çıktıkları da oluyordur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben o geri takip için girip çıkanlara hiç bakmıyorum zaten Zeynep :)

      Sil
  5. boşver yaa, eskiye oranla daha düşük ivit yani, ikiyüz üçyüz filan, melsin yorumu bak çok doğru, benim de yani okur sayım yüksek ama gerçek okuyan daha az ama yorumlar önemli yaaa. sayılar diyil :) sürekli yeniler geliyooo onlar biraz eskiyince azalıyo yeniler yine yeniler geliyo şimdi sonbahar yeniler gelcek eskiler sona yine gelcek yani okur sayısı az gibi gözükse de sanırım biz burda bir aile gibiyiz apartman gibi. hep bikaç yüz kişi oluyo, kişiler değişse de :) yorum sayısı ise değişken. ama yorum yaptıkça yorum oluyo yaniii :) sen hep aktifsin sana hep gelen olur kiiii :) sen birinci demirbaşımızsın ayolcum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim blog uzun zamandır olduğu için takip edenlerin yarısı kapanıp gitmiştir zaten Deep :)

      Ben memnunum halimden, yorumlar paylaşımlar, gayet güzel bir ortamım var. Sadece komik geldi sayı.

      Sil
  6. Yorgun takipçi tabiri buraya cuk oturur bence. Demek ki bir yerde yoruluyorlar takip etmekten. Ama biz yazmaya yorulmayalım, önemli olan o. Ayrıca Deep'in yorumuna da den den koyuyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 14 sene geride kaldı Duo, ben yazmayı seviyorum :) Bir kişi okumazken de yazıyordum :)

      Sil
  7. Selam. Okulda ev ödevleri yada öğretmenin senin defterine yorum yaptığında çok özel olur. Unutmazsın. Blog yorumlarında öyle. Takip eden çok olur. Aktif olup yorum yapan bellidir. Ben Facebook ta paylaşınca arkadaşlar görüyor okuyor ama yorum yapmıyor. Bir sürü neden var. Handan. En önemlisi yazma olayı ve güzel geri dönüşler. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben halimden çok memnunum, hiç yalnız kalmıyorum burada. Sadece sayıya bakınca güldüm :)

      Sil
  8. Zaten benim takipçim çok fazla değil. Çevremden de öyle kitaplara pek meraklı kimse yok. O yüzden, bazı kaynağı belirsiz istatistikleri saymazsam günlük 50 ziyaretçi ancak geliyor. Yorumlarla ilgili de, Kitaplara Kaçanlar olarak, takip ettiğim bloglarda bir kitap tanıtımına denk gelirsem mutlaka yorum bırakmaya çalışırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bana da senelerce 20 30 kişi geldi, yazmayı sevmesek yazılmaz zaten Kitaplara Kaçanlar :)

      Sil
  9. Ben de ara sıra "bıktırdım kadınceğzi, yazmayam bu sefer" diyorum ;))) ama sonra dayanamayıp yine yorum yazıyorum ;)))

    YanıtlaSil
  10. İnstagram ve twitter yüzünden bence. Blogda yazmak daha zahmetli tabi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sanırım gelip blog açıp instagram falan gibi hareket göremeyince bırakıyorlar Kadriye.

      Sil
  11. yazın yazın ben okuyorum hülya

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sanırım ben hep yazacağım zaten Hülya :)

      Sil
  12. Merak edip blog açıp yok olanlar var bence de

    YanıtlaSil
  13. Benim izleyicilerim de etkinlik zamanı gelip kalanlar bence :)

    YanıtlaSil
  14. benim bloğum yok ama sizin bloğunuzu takip ediyor ve çok beğenerek okuyorum,ben hangi katagoriye giriyorum acaba :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beni mutlu edenler kategorisine giriyorsun Şükran, sevgiler :)

      Sil
  15. Tebrik ediyorum :)):) Demirbaşlarımızdan birisin, bloga tam zamanlı dönebilsem ikiyüz rakamına katkım olacak inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haydi dön artık Zülâl, sonbahar gekdi, bloglara dönme zamanıdır :)

      Sil
  16. Blog yazdığınız ilk dönemlerde takip etmişler se onlar şimdi emekli olmuşlardır. Blog dünyası çok acayip bir yer:) bende arada hayalet oluyorum ama sadece yorum kısmında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğun çok yaşlı, doğal bunlar diyorsun :D Haklısın :)

      Sil
  17. gerçekten de düşüyor tıklanma oranları. Ama şu da var ki sürekli ben ziyaret edeyim olmuyor belki ondan kaynaklı da düşüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog karşılıklı iletişim ortamı, hele benimkisi gibi günlük olanlar, onun için sadece yazı yazarak olmuyor tabi Lerzan.

      Benim tıklanma oranım düşmedi, hep böyle, ona güldüm zaten sayı artıyor ama oran hep aynı :)

      Sil
  18. Lerzan'a katılmamak elde değil.
    Neden acaba?

    YanıtlaSil
  19. Üşenmedim tüm yorumları okudum vallahi :))) Hepiciğine ktılıyorum başkan ♥

    YanıtlaSil
  20. Benim blog da 500 kişi oldu. Aynı gün senin yorumunu okumak güldürdü. Arkadaşların söylediği gibi o blogların yarıdan fazlası aylar hatta yıllardır bloguna uğramadığı için hep aynı kişiler okuyup yorumluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sanırım öyle Şule. Olsun gelenler bize yeter :)

      Sil