Kayıp İlanı :D

Ekim 14, 2019

İlham perimi kaybettim. Hükümsüzdür. Görenlerin,  bulunduğu yeri bilenlerin,  insaniyet namına haber vermeleri rica olunur.

Öfff partiye az kaldı ben hâlâ oyun hazırlamaya çalışıyorum . Bir türlü taşlar yerine oturmuyor.

Manzaraya bakayım azıcık bari.


Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. Başlığı görünce önce gözlerim büyüdü. Sonra ilk cümleyi okudum, bir gülme aldı beni:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse panik olmasın diye başlığa gülücük yapmıştım ama yine de hafif bir kriz yaşatmiş sanırım :)

      Sil
  2. Ben de çalışkanlığı kaybettim :)

    YanıtlaSil
  3. Dönerse senindir be Handan'ım, takmayasın kafana :-D

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Eğer rastlarsan ilham perine söyle benimkini de yollasın bana. Ya za mı yo rum resmen ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir arada takılıyorlardır bence, birisini bulursak hepsini yakalarız :)

      Sil
  5. yaparsın beee kim tutar seniiii :)

    YanıtlaSil
  6. Geçecek, çok da güzel geçecek üstelik ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kimse gelmiyor diye dert ediyorum Şebo. Sonra ta çok kişi gelirse ne yaparım telalına giriyorum. Ömrümü yedi bu parti :p

      Sil
  7. Yaw senin en tembel halinden 10 tane parti çıkar, endişeye mahâl yok be kuzum <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortalama bir fikir oluştu nihayet ama hâlâ "oldu bu iş!" moduna giremedim.

      Sil
  8. İlham perini bulursa sessizce sahipleneceğim 🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senin hiç ihtiyacın yok bence ona Hatice :)

      Sil
  9. Şu manzaraya bakıp da eğer hala gelmiyorsa İlhami Abi, ona da aşk olsun yani :))

    YanıtlaSil
  10. İlham perisi streste daha iyi çalışıyor derler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Iıh, benimkisi hiç öyle değil. Stresten kaçtı :)

      Sil
  11. David Garrett - Nicole Scherzinger - Serenity - Studio Session

    Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  12. Her parti için bambaşka etkinlikler hazırlıyorsun galiba. Bunları hazırlamak ciddi ilham ister. Umarım bir önce ilhamına kavuşursun :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet her parti için başka etkinlikler plânlıyorum Şule, bakalım yarınki parti nasıl olacak :)

      Sil
  13. Manzara çok hoş, umarım ilham getirir size :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Manzaraya dalınca ilham hepten mi kaçıyor ne Gül :)

      Sil