Sabah Gevezeliği

Ekim 24, 2019

Sabahın ilk saatleri. Balkonda hırkama sarılıp kahvaltımı yaptım. On dakika verdim burada tembel durmak için kendime.

Kahvaltı öncesi tartıldım,  yine kilo almaya başlamışım. Nasılsa spor yapıyorum diyerek rejimi bırakmıştım ama tabi bende olmuyor öyle bir şey.

Akşamları yediden sonra bir şey yememeye başlamam lâzım. Bir de Can'ın düzensiz öğünlerine eşlik etmemeliyim.

Kendime sağlıklı kahvaltı hazırlayayım dedim. Sanırım buzdolabının sebzeliğini on gündür açmamışım. Harika bir manzara karşıladı beni. Ne bulsam çöpe attım. Şimdi yıkanmak üzere beni bekliyor.

Bugün artık evimi toparlama günüm olsun. Ortalıklarda dolaşan karışıklık içimi daralttı. Nihayet boş bir gün buldum, değerlendireyim onu.

Ne zamandır elime kitap almadım. Akşama da alıp kitabımı temiz evimde kıvrılıp okusam..

İşte böyle hayallerim var.

Artık gidip spor kıyafetlerimi giyeyim. Oyyy bugün plank mlank pek can çıkartıcı bir pilates günü :D Perşembe salona gelen sayısı dörtte bire düşüyor,  hahaha.

Hepinize günaydın. Bugün perşembe, haftasonuna azzz kaldııı.

Dört Saat Sonra : Eee bu oğlan yine okula geç gidiyomuş,  ders çalışıyo salonda. Can içeride hâlâ uyuyo. Sınavı var gerilmekten gece uyuyamadı. Pilateste canıma okundu.  Temizlik ne zaman yapıcam ben yaaaa.

Benzer yazılarım

26 Yorum yap

  1. Günaydın:) Resimlerde gayet fit,gayet hoş duruyorsun.Kilolar gitmiş bitmiş gibi:)
    Ev işlerinde kolay gelsin.Buzdolaplarını arada kontrol etmekte fayda var,bende unuturum bazen sebzeleri .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Mehtap :) Şu anki halimden memnunum da yine kilo artınca alarm hallerine geçtim. Çok çabuk geri alıyorum ben onları. Üstelik abartı yememe bile gerek yok. O yüzden telaşım.

      Koşturmaktan hep bizimkilere pratik şeyler yapmışım, onların canına minnet tabi, sebzeler gitmiş o arada :)

      Sil
  2. yok yok, gayet iyisin <3 daha iyisini de sıkmadan yaparsın sen Handanım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer rejim modumu sürdürürsem ancak kilo almadan idare ediyorum Ecehan, arada bir iki kaçamak yapınca hooop yine tepeye fırlıyor. Ki çikolata falan makarna pilav hâlâ yediğim yok. Ne metabolizmaymış anacım :)

      Sil
  3. Yine gülümseten yazıların ve sen :)
    Günaydınlar, bol gülücüklü bir gün diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın Hamiyet, ne güzel seni görmek :)

      Sil
  4. En güzel zamanlardan biri,temiz evimde kıvrılıp kitap okumak.
    Hele bir de yemeğimizde hazırsa değmeyin keyfime.
    Bol keyifler.
    Handanım.💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en keyifli anlar tam da öyle zamanlar Merih :) Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  5. Osman Müftüoğlu bile diyet yaparken arada kırmızı ışıkta geçebilirsiniz diyor Handan'ım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Müftüoğlu benim metabolizmayı görseydi dudağı uçuklardı Yıldız :D Su içmeyi azaltmışım yine ben, olaya el koymam lâzım :)

      Sil
  6. Biz baktığımızda çok hoş bir baĞyan görüyoruz fotolarda, güzel bakıyoruz diye değil bence ;) 3 erkekle tek başına aynı evde yaşayıp sağlıklı beslenebilmeyi, hatta sebze yemeyi başaran kadına ben şapka çıkarırım Handan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah, teşekkür ederim Deniz (Kısalttım ismini, çok yakıştı sana bence :). Şu anki halimden memnunum, sadece iki ayda eski halime döneceğimi bildiğimden alarmlar çaldı kilo aldığımı görünce. Benim eklemlerim hiç kaldırmıyor kiloları, yaşam kalitem çok düşüyor, derdim ondan :)

      Sil
  7. hahahaaaa :)))
    Bugün yapmayacaksın bak sana tatil dediler... Kıvrıl koltuğa oku kitabını bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla haa, ancak sessiz sessiz bir iki dağınıklık kaldırabildim. Bi de çamaşır çıktı tabi. Yerde uçışan tozlardan astım olmazsak iyi :)

      Sil
  8. Kilo almaya başladım diyon ama instada hiç öyle durmuyo, gayet iyisin. Plates iyi gelmiş iyi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ever pilates sıkılaştırdı oldukça Duo, ama ibre yukarı kayıyor sinsi sinsi :/

      Sil
  9. Maşallah süper gidiyorsunuz bence :)
    Arada kaçamak da bileğinizin hakkı :) Keşke ben de sizin kadar dikkat edebilsem. Ah o hain tatlılar, çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdiğim şeyleri çok canım çekince yiyorum da pis boğazlığa dönmeye başlayınca dur demem gerekiyor Küçük Hanım :)

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Valla ayakta kalmaya uğraşıyorum Tigris :)

      Sil
  11. Dört saat sonra güncelleme çok güzel olmuş :D Temizliğe de sıra gelir amaaan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyorum bakalım ben de, ne zaman sora gelecek :D

      Sil
  12. Benim temizliğe de zaman kalmıyor. Hafta içi çalışıyoruz yorgunuz diye yapmıyoruz. Hafta sonu da illaki bir şeyler çıkıyor kalıyor. Hafta içinin tatil olacağı bir zamanı bekliyorum. O da bu haftaya denk geliyor :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol enerji sana, çalışıp bebekle her şeye yetişmek zor.

      Sil
  13. Az önce rahmetli babanla ilgili yazdığın tüm yazilari arka arkaya okudum, denk geldi yani. Şu an ziril ziril ağlıyorum, eşim soruyo ne oldu diye, bı cümle kuramadım, nasil anlatayim bilemedim, nurlar içinde yatsın Handan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hay Allah, akşam akşam ağlatmışım seni Baharcığım. Babamla ilgili kelimeler hep kendiliğinden dökülüyor bende.

      Amin canım.

      Sil