Nilüferler O Kadar Güzeldiler ki

Ağustos 24, 2017

Sanırım bu görüntülere şarkı falı yakışır. Sevdiğin bir tanesine tıkla, nostaljik şarkını al :)








Benzer yazılarım

12 Yorum yap

  1. İçimden geçene tıkladım bana Luis Miguel çıktı :P

    YanıtlaSil
  2. Ben hepsini tıkladım. Şansımı fazla zorlayınca Patricia Kaas'a rastladım:)
    Nilüferler de parça da çok güzel:)

    YanıtlaSil
  3. Lesley Gore - You Don't Own Me çıktı bana :D teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O şarkıyı bütün kadınlar erkeklere söylemeliler bence Nilgün ;)

      Sil
  4. Benim de nilüferlerim var, yayın olmayı bekleyen. Müthiş bir seçim oldu Albinoni'nin adagiosu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de çok güzeö şarkı çıkmış Burcu. Senin nilüferleri de bekliyorum :)

      Sil
  5. Nostaljik dediğin için hepsine tek tek tıkladım, Dean Martin'i çok severim, iki şarkı vardı üstelik, çok teşekkürler:) Nilüferler de gerçekten harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birisini Jerry Lewis 'in hatırası için koydum.Müjde, huzur içinde yatsın.

      Sil
  6. If you go away :-)) Mercii

    YanıtlaSil