Çok Ciddiyim Artık Alasım Varsa Bile Su Pınarı Felan Almıycam.

Ağustos 23, 2017

Ay gözüme gözüme sokuluyor yetti yahu :D Pıtırcık gibi her yerden pırtlamasından öğk geldi.


Kullanım kolaylığı olan kurbanlık etleri dağıtmayıp  bir yıl boyunca yememizi sağlayacak dolaba da ayrıca gıcığım.

Benzer yazılarım

57 Yorum yap

  1. Al benden de o kadar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her yerden çıkınca sıkıcı oluyor, değil mi Sevgi.

      Sil
    2. Baskı gibi bir şey bu reklamcılık bu olamaz bir de yayınlayanlar sanki evinde almış kullanıyor gibi "Benim gibi bu su pınarından kullanmalisin"diye yazıyor.
      Hani nerde evdeki su pınarın görmek istiyorum onu!

      Sil
    3. Bu arada bu yayın ve yorumlar bile o su pınarı firmasına reklam babında🙈
      Hay Allah!

      Sil
    4. Zaten o şekilde yazdıkları için önce bir daldırıp girip okumaya başlıyorsun Sevgi. Hatta uyanmayıp yorum bile yazabiliyorsun.

      Sil
    5. He valla, dikkati çekilmeyenlerin de dikkatini çektik :)

      Sil
  2. 😂😂😂 sen şahanesın ya😂😂

    YanıtlaSil
  3. Olup bitenden çok haberim yo galiba bi reklam falan mı? Her neyse yalnız kurban etinin dağıtılmayın dolapta saklanması banker de hiç hoş olmayan bir durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Gezgin Kova, iki reklâm blog alemini sardı yine, nereye baksam onlar :)

      Tabi ki hoş olmayan durum, biz ona kurban kesmek değil koyun kesip yemek diyoruz zaten.

      Sil
  4. Ben onu bir bileydim Aysan :)

    YanıtlaSil
  5. :)))))
    Neyse ki bendeki Bumerang teklifi klimaydı da sizin sinirden kurtardım:))))
    Demeyin öyle; blogger dostu Bumerang kırk yılın başı kampanya yaptı, azıcı blog yazarları da kazansın :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha, gözüme çok çarparsa klimaya da başlayabilirim Evde Yazar :) Bu reklâm bir işe yarıyor mu ki , ben bir kere daldırıp da tıklarsam tıklıyorum onun dışında söylenip geçmekle meşgulüm genelde, para kazandırıyor mu çok merak ettim :)

      Sil
    2. Ben de aslında bloglarda aşırı reklam olmasına karşıyım. Ama Bumerang'ın yeri başka gerçekten de. Onların sayesinde çok şey öğrendim. Aralarında Ahmet Ümit, Yılmaz Özdil söyleşileri de olan harika etkinliklere ve atölyelere katıldım. Dolayısıyla kırk yılın başı gelen tanıtım yazılarını da yayınlıyorum
      Arada ben de tanıtım yazısı yayınlıyorum blogda. Ama seçici davranıyorum. Ve yazının başında tanıtım yazısı olduğunu belirtiyorum.
      Aşırı ticarete kaçmadan reklam yayınlamayı ormal karşılıyorum ben de. O kadar emeğin karşılığı ufak motivasyonlar bunlar:)

      Sil
    3. Tanıtım yazısı yayınlamak çok doğal. İşe de yarar. Fakat aynı anda bütün bloglara aynı reklâmı dağıtmak itici ve bunaltıcı geliyor, hah bonbardıman başladı yine diyerek hiçbirine bulaşmadan geçiyorum :)

      Sil
  6. Haha abla ya 😁 inan merakli degilin ha. Hatta sitesine geri dönüş yaptım. Aynı yazıyı kalıplaşmış sekilde yayınlatarak daha cok tepki topluyorsunuz. Alacagi olanlar bile almayacak. Dedim. Böyle olmasi gerekiyor.özel olarak yazi yazdirdiklarimiz da var dedi 😁 gülermisin ağlarmisin ? Bizde ekmek parasi kazanioz haha 😁 16 tl idi bir reklam. Geldi bende yayinladim. Banane bumerang kaybetsin. 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz parayı peşin alıyorsanız iyi Özlem, dediğin gibi gerisi onların kayıbı :)

      Sil
    2. Almioz 😁 50 tl dolunca hesaba aktariliyor. Bunun icinde birden fazla kez daha senin sinirlerini zıplatıcaz sanirim 😁 kizima harcicam para gelirse haha 😁

      Kusura bakmayin bende hoslanmiyom. Hatta biz almisim gibi yazioruz ya hic inandirici degl 😁 bu nedenle yorumlardada bir kere bi laf söyledim. Yok ya almadim ben diye. Bumerangtan uyari geldi. Yorumunuzu kaldirmalisiniz dediler 😁 cok uyumlu bir cift oldukkk

      Sil
    3. Hahaha, sinirlerim zıpladıkça gelip kızını yumururum o zaman Özlem, o beni pamuk gibi yapar :) Çok kârlı çıktım yav :)

      Sil
    4. Anlastik abla 😁 pamuk seker gibi zaten kopar kopar yee 😁😁

      Sil
  7. aynı şeyi düşünürken bana da su pınarı reklamı yayınlama teklifi geldi :) Zaman da kısıtlı olduğundan mecbur yayınladım :)

    YanıtlaSil
  8. hahaha ben de derin dondurucu için aynı fikirdeydim abla ta ki dün mail kutuma teklif gelene kadar :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi para kazanıyorsanız, yayınlayın tabi Özlem, ama reklâmı veren ne derece ne kazanır bilemiyorum, o da onun sorunu :)

      Sil
  9. Bende çok anlamsız buluyorum bu reklam şeklini ve merak ediyorum gerçekten başarılı mı? herhangi bir şekilde ölçüyorlar mı başarıyı. Şahsen bana itici geliyor. Nadiren yayınlasamda pek onayladığım bir şey değil.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Reklâmlar artık itici olarak akılda kalmaya çalışıyorlar sanırım Kadriye, televizyondakiler de öyle çünkü ..

      Sil
  10. Az önce paylaştım bende ahahaha :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tüüü rezil Kerime, hahahaha :D:D:D Ceza olarak çay ısmarlayacaksın bana :)

      Sil
    2. İstediğin çay olsun ablammm, yanında tatlı da ısmarlarımmmm :*

      Sil
  11. BENDEEEEEEEEEEEE!!!!! ay yeter !!!!!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız değilmişim, neyse :) Bu kampanyaları bıkkınlık vermekten öteye gidemiyor bence Dilek :)

      Sil
    2. bence de , dozajını ayarlamıyorlar. hedef kitle hedef alan ... sonuç bu ...

      Sil
  12. Tam televizyon izlemiyor, gazete okumuyordum... Reklamlardan kurtuldum diyordum...
    Blog akışı da reklam arasına girdi :D
    Aman efendim, olsun! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternette nereye el atsak reklâm artık zaten NG.

      Sil
  13. Listem az olduğu için sadece bir sayfada denk gelmedim ben bu pınara. Kurbana zaten tahammülüm yok hele derin dondurucusuna hiç yok.

    YanıtlaSil
  14. Bana da geldi teklif ama yazmadım.6 TL veriyorlar ve blogları sömürüyorlar :( Valla bu yazıdan ben de bıktım :) Sen de bizim düşüncelerimize tercüman oldun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Her yerde rastlamasam yine o kadar daralmayacağım Yurdagül. Ne bileyim, belki adamların işine yarıyordur yine de.

      Sil
  15. Aslında aynı metnin herkes tarafından yayınlanması bildiğim kadarıyla google açısından da olumsuz. Belki bir konsept belirlenip her bir bloggerın kendi düşünceleriyle yazmalarını isteseler hem daha çekici olur hem de biz diğer insanların deneyimlerini öğreniriz diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  16. Ayyyy ne iyi yazdın bana da gına geldi yemin ederim !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nereye baksak karşımıza çıkıypr Nesrin :)

      Sil
  17. Ama şimdi çok utandım🙈 ilk defa reklam gelmiş, aşşırı zengin olcam hayaliyle paylaşım yapmisim...hem de su pinari :) ama bir okusaniz seversiniz tam 3 tane musluğu var :)
    Sevgiler...
    Kusurumuza bakmayın artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahaha, çok tatlısın Hayat Cıvıltısı :)

      Sil
  18. He kı,eğer dağıtmayacaksan niye kurban kesiyon,o soğutucuyu ve kurbanı alacak paran varsa niye taze taze kasaptan almıyon?? İnadına başka marka alıp içinde yatasım var 😡😡

    YanıtlaSil
  19. Onlar jest yapıp tüm yazılarımızı ana sayfalarında yayınlıyorlar.
    Yaptıkları firmalardan gelen teklifleri bize iletmek. Her seferinde reddetmek ayıp geliyor bana.
    Haklı olduğun yönler var; ama bir de bu yönden bak:)
    Okumama özgürlüğün de var tabii.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sayfalarınıza koyulması değil benim dediğim Zeugma, girip de okumuyorum zaten. Tam da bu sebeple aynı anda her yere vermeleri ters tepiyor gibi geliyor. Belki de gıcık kaptırmak suretiyle dikkat çekmeye çalışıyorlardır, o da bir strateji tabi.

      Sil