Nihayet Vitrinin Tozu Alındı :)

Ağustos 28, 2017

Hayır aslında gelenlere dekorasyonda en son moda tozlu raflar konsepti diyerek şimdiye kadar idare ettim ama hafif şüphelenenler de oldu gibi geldi :)

Bir de camdaki son moda fırtına sonrası çamur damlacıklı görüntü kısmına el atsam iyi olacak sanırım.

Amaaan dünyamız toz ve nebuladan oluşmuş kaardişiim, gelmesin kimse üstüme :)


Benzer yazılarım

16 Yorum yap

  1. Ben de bu temizlik yapma işlerinden hiç haz etmiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mutfak temizliği en sevmediğim sanırım Yurdagül, fırın ve buzdolabı detince tüylerim diken diken oluyor.

      Sil
  2. Mutfak temizliği yaparken cinnet gelmesin diye bir şeyler dinliyorum ama müzik değil. Mesela dün Levent Gültekin'in bir söyleşisini dinleyerek fırını iç dış temizledim. Kafayı oraya verince ne yaptığımı anlamıyorum. Hatta konuşulan meselelere sinirimden daha çok ovalıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahah o da iyi yöntemmiş Burcu, ben genelde heavy metal kullanıyordum ama bunu da düşünebilirim :)

      Sil
  3. Kolay gelsin Handan. Mutfak temizliğini severim ama bana ütü demesinler :( sinirlerim alt üst oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ütüyü tam şu an bitirdim Gezgin Kova, yerlerine yerleşmeyi bekliyorlar :)

      Sil
  4. Son cümle hayat görüşüm olabilir :D

    YanıtlaSil
  5. Kolay gelsin Handan'cım, bir evde ne kadar vitrin, süs eşyası, biblo, kitap varsa o kadar toz oluyor, sırf bu yüzden nasılsa hepsini okudum diye kitaplarımı verdim, biraz da taşınacağım diyordum ama taşınamadım. Japonlar gibi mümkün olduğunca az eşyalı, ıvır zıvırsız ev seviyorum o yüzden...:))valla herkese tavsiye ederim. Bak dua edersiniz:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de her türlü cıncığım vitrinin içinde, dışarıda az bir şey bırakıyorum ki tozlanıp durmasınlar. Ama ne yazık ki evde çok eşya var. Sıksık elesem de hızla artıyorlar. Alış veriş de yapmam pek ama..

      Sil
  6. Ohh mis 💁 bayram öncesi temizlik yapıyorum bende

    YanıtlaSil
  7. Hahaha
    Ben de 2 haftadır gennişşş genişşşş mutfaklar temizliyorum
    Her güne bir dolap
    Any :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha mutfağın salonum kadar olursa iki ayda da temizlenebilir Any :D

      Sil
  8. Hahaaa :) ayol ben vitrin almadim ki ikide bi temizlemeyeyim diyee. Bide su camlara cözüm bulsakkk 😁 ama tozlu camlar modaaa moda biliyomusunnnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir sürü minik sevdiğim şey oluyor Özlem, ama ortada durmalarını da sevmiyorum, vitrin o açıdan iyi. Zaten benimkinde tabak takımımdan masa örtülerine, kitapla topu mdan dvdlerime sözlüklerimden ansiklopedilerime her bişey var, şimdiki vitrinler onda birini almaz ondaki eşyaların :) Tozlu camların artistik ve gizemli görüntüsü temiz camda yok :D

      Sil