Hızlı Sabah:-)

Mart 02, 2015

Sabah altı gibi baktım beş dakikada bir saate bakıyorum , kalktım. Dünden yıkanmış ama kuruyamamış okul pantolonlarını ütüledim. Erkeklere kahvaltı hazırladım. Metos'a okulda yiyeceklerini ayarladım. Bilgiç'in yeleğinin cebini diktim. Dün akşam çözdüğü sekiz testin cevapları kontrol edip haftalık test kâğıdına geçirdim. Yapamadığı matematik sorularını anlattım. Biraz da fransızca. Çamaşır telini kaldırdım. Bir iki parça daha ütü yapıp yürüyüşe çıktım. Kahvaltımı edip bloglara baktım. Artık gidip biraz daha uyuyabilirim sanırım, gözlerim kapanıyor yahu:-)

Sonra ütü bitecek. Ev süpürülecek. Yeşillik yıkanacak.

Bir de kitap okumaya başlasam. Şubat ayı hiç kitap okumamışım neredeyse. Ama yapbozum da var napalım:-)

Hepinize günaydın.

Enerjik, bir sürü işleri hallettiğiniz verimli bir haftaya açılsın sabahınız:-)



Benzer yazılarım

20 Yorum yap

  1. Günaydın okurken yoruldum ama düşününce benim de farklı değilmiş hihi hadi bize kolay gelsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seninki benimkini sollar eminim GeCe, ha ha ha, hatırlıyorum o günleri de:-) Kolay gelsin :-)

      Sil
  2. Günaydın, kolaylıklar diliyorum Handan. Sen halledersin ; )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok zaten, adamlar evden çıktıktan sonrası rahat Burcu:-)

      Sil
  3. Ne verimli bir sabah!
    Kolaylıklar dilerim..
    evet verimli güzel haberlerle dolu bir hafta olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sabah iyi iş çıkarttım Sebuş, bi de devam etseydi:-) Öyle bir hafta olsun canım:-)

      Sil
  4. Çok erkencisin Handan. Maşallah bu ne enerji. Erken kalkan yol alır. Bayılıyorum sabah insanlarına.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mecburiyetten Kadriye:-) Sabah ve akşamı seviyorum:-)

      Sil
  5. ay kız içine ben mi kaçtı :)))))
    any:))

    YanıtlaSil
  6. Arkadaşım süpersin günaydınlar olsun o zaman:)) bir de kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  7. Başlığı görmeseydim de çok hızlı bir sabahmış derdim, müthişsin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her bir şey üstüste gelince Şenay:-)

      Sil
  8. Maşallah Handan, sabah sabah ne çok şey yapmışsın öyle :)

    YanıtlaSil
  9. Maşallah :-)
    Ev hanımlığında master yapmak isteyen bu bloga ;)

    YanıtlaSil
  10. Komik olacak ama kitapları tuvalete koy Handan. Etkili bi yöntem vakitsizlikte okuyabilmek için, tecrübeyle sabit... ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İyi fikirmiş CS:-) Benimkisi zamansızlıktan değil, son aylarda o kadar çok okudum ki sanırım koptum . Bir de yapbozlara dalınca:-)

      Sil