Bırrr..

Mart 17, 2015

O nasıl bir soğuktu azizim. Eve girer girmez çayımı demledim içim ısınsın diye.

Klasik peynir bitmiş, etimiz de yok Kadıköy çarşısı turuna gittik. O arada bir incik boncukçu da bulduk, kopan klipsleri yenilemek için. Kitaplar sahafa verildi. 6000 parçalık puzzle çerçeveletmek için 300 TL yı gözden çıkartmak gerektiği öğrenildi.

Verimli bir gün oldu ama serseme dönmüşüm. Burnum bile akmaya başlamış rüzgârdan.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. uyyyy... çerçeveler ne kadar pahalanmış öyleee ...
    ne zamandan beri yaptırmıyorum kimbilir...

    YanıtlaSil
  2. Kar bile yağdı buraya. Çok planlısınız maşallah :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buraya da yağsa şaşırmaadım Şenay.

      Evet ya, haftalık plânlarıma pek sadığım, iyi oldu bunlar. Aklımdaki bütün ıvır zıvırlar tamamlanıyor:-)

      Sil
  3. Şu aralar Ankara'da erken bahar var, darısı başına...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hâlâ burnum akıyor Müjde, güneşe aldandık rüzgâr uçurdu:-) Gelir buraya da elbet:-)

      Sil
  4. evet ben de dondum bugün:(
    ayrıca çerçevelerin ne kadar pahalı olduğunu acayip biliyorum dostumm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslına bakarsan Havva, 6000 parçalı puzzle bir yemek masası kadar büyük, anneme diyorum masa yaptıralım biz buna, hayır hiç olmazsa bir eşyaya verdim o parayı derim:-) Bu çerçeve işi iyiymiş gerçekten.

      Sil
  5. Aman hasta olma meret bi geldi mi gitmek bilmiyoorr...

    YanıtlaSil