Bir Bir Anlatıyorum Bak :-)

Mart 20, 2015

* Dün bir ara google klavyeyi güncelleştirme gafletinde bulundum. Öyle berbat bir hale gelmiş ki. Normalde i ye uzun basında ı oluyordu , ama i harfinin altına rakamları dizince uzun bastığımda 8 yazmaya başladı, sinir oldum. Başka bir klavye bulayım bu böyle olmayacak diye silmeye karar verdim. Neyse ki silme işlemine basınca en son güncellemeyi sildi de ben de kurtuldum:-)

* Tablette blogger kontrol panelinde izlediklerimi gösteren sayfa aşağı doğru inmiyor bir türlü. Zaten zar zor türlü numaralarla oynatıyordum, dün hepten durdu. Büyütmek küçükltme falan işe yaramıyor, En üstteki bir kaç tanesi dışında göremiyorum gerisini. Sinir bir durum.


* Kumruyla karşılıklı oturuyoruz :-) Çamaşır falan asıp topluyorum, kaçmıyor hiç. Dün bir ara havalandı yerinden, baktım ikinci bir yumurta daha çıkmış ortaya:-) 

* Kadıköy Çarşısı'nda takı malzemeleri satan bir dükkân bundum. Bijuland diye. Bahariye Caddesi'nde Garanti Bankası'nın karşısındaki sokaktan girince biraz ilerde solda. Kopmuş kolye uçlarımı düzeltebildim böylece. 

* Can'ın aldığı bileklik setinden bir tane ördüm. Düzgün olmadı düğümler ama en azından ingilizce anlattıkları yapma klavuzundan birşey anlayabildim:-) 


* Elime ne geçerse bir şey uyduruyorum sanırım. Üzerindeki fiyongu bozulmuş bir tokam vardı. Fiyong yerine geçenlerde Tchibo'dan aldığım bu şeker bantı yapıştırdım.


* Pazartesinden beri güya yediklerime dikkat ediyorum gramaj aynı gidiyor. Yanlış bir şeyler var ama. Kilo aynıysaaa yiyorum demektir, yiyorsaaam niye açım kardeşim..

Bendeki durumlar budur anacım.

Unutmayın bugün Yaşasın Cuma :-D

Günaydın:-)


Benzer yazılarım

18 Yorum yap

  1. Balım bileklikler süper olmuş ellerine sağlık ve günaydın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Hamiyet:-) Sana da günaydın:-)

      Sil
  2. bileklik ve toka çok tatlıı :)
    eline sağlık beceriklisin kabul ett :)
    günaydın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Bahar :) Pratik bir şeyler benimkiler :)

      Sil
  3. Tablette blog listesi görünmemesi olayı bende de var samsung tabletim. Ama telefonda o sorun yok nasıl iş anlamadım. Günaydııın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Assus benimki de , düne kadar sayfayı bir büyütüp bir küçültürken aşağı kayma yapıyordu, ne olduysa onu da yapmıyor artık. Bilgisayara geçtim şu anda.

      Günaydın :)

      Sil
  4. "Yiyorsaaam niye açım kardeşim."

    Handaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan : )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Valla işin içinden çıkamadım Burcu :)

      Sil
  5. O bileklik çok sıkı değil mi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözünden de bişi kaçmıyor Hayalperest :) Bileğin üç katı iple diyordu tarifte ama kısa kaldı bağlamaya çalışınca :) (Sakın düğüm atmaktan sıkılıp bebek boyu yaptığımı sanma, belki düğümleri daha bol bırakmak gerekiyordu)

      Sil
  6. 1. Ben anlamam o teknolojik zımbırtılardan eminim sinir bozucu anlar yaşamışsındır....
    2.Demek 2 tane daha bebeğin olacak , anne de emin ki sendeki sevgiden hiiiiçççç istifini bozmamış,
    3.yavrum benim yine bulmuş buluşturmuş ,harika özgün şeyler çıkarmışsın...
    4.ben de rejim yapıyorum ama yiyerek , her gün sabah ilk 15 dakika rejime başlayıp kahvaltı ile bitiriyorum, anladım arkadaş rejim mejim yapamam ben ,
    5..Hayatım bünyen kıtlık moduna geçtiği için ilk 1-2 hafta kendini depoluyor ne yersen depoluyor, ancak 2 haftadan sonra başlıyor etkileri... ben değil doktorumuzu öyle demişti babam için.....

    bu kadar bilgilendirme yeter çekilebilirim :))))

    Yazan Rıfkı

    any:)))




    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İki hafta tartıya çıkmadan aç kalırsam, ay sonunda mutluluk beni bekliyor o zaman Any :)

      Sil
  7. Güle güle kullan çok şirin...ya kiloyu kafana takarsan kilo alırsın, takma kafana rahat ol o zaman kilo verirsin, bu arada Kadıköy filan denince içim gidiyor yahu ben hala İstanbul'u özlüyorum demek halbuki gidince hele yazın sıcaksa anında Ankara diye sayıklamaya başlıyorum:))))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok Müjde, ben arada kafama takıp uğraşmadığım sürece sürekli kilo alıyorum. Sürekli... Metabolizmamı bilim adamları incelese açlığa çare olur diye düşünüyorum :D Ama gidecek :D

      Bahar da geldi, gel bi buralara, Kadıköy Çarşı'sında dolaşalım seninle.

      Sil
  8. günaydın, güzel bir cuma ve harika bir hafta sonu olsun
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  9. Cok SIK cikma tartiya istersen..bekler bekler birden düser gramlar,sasirirsin bile.bazen böyle olur.hem düsmüyor diye motivasyonun bozulmasin,genc degiliz,eskisi gibi iki günde iki kilo,bir kilo zor gidiyor..merak etme,dikkatli besleniyorsan gider Zamanla...bazen hizli bazen yavas Bazende duracagi tutarlar,sonra tekrar baslar düsmeye :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir haftada bir kilo Şule. İlk haftada bundan fazla olmalıydı ama napalım. Yok, vazgeçmem şimdi, kırk yılda bir moduna girdim. Yavaş, mavaş da olsa gitsin:-)

      Sil