10

Mart 16, 2015

- Nereye gidiyor evin babası ?
- Haftasonu tatilinde kafasını dinlemek istiyormuş biraz, arkadaşlarıyla çıkıyor.
-Nasıl yani, haftaiçi yorgun diyoruz, haftasonu da gezmek mi?
-Ne bileyim abla, evde durmak çıldırtıcı herhalde.
-Evet öyle.. Biz çıkıp gitmiyoruz ama.  Hımmmm...
-Ne geçiyor aklından?
- Ne zamandır saçımı başımı yaptırmadığım geçiyor.
- Abla?
-Efendim yavrum. Seni bilmem ama evde durmaktan bana sinir bastı. Bu çocukları tek başına doğurmadın, babalarının da biraz elinin değmesi lâzım. Çalışıyor, yoruluyor falan da sen de evde yatıp durmuyorsun her halde.

Kardeşinin bakışını görünce sustu.

- Ne oldu?
- Biliyor musun, küçükken sana hayrandım . Hiçkimseden korkmazdın, gözlerinde ateş yanardı, ablam herşeyi yapar derdim.. Şeye kadar.. Ondan sonra hiç tanımadığım birisi oldun. Sanırım çok kızdım sana bunun için. Ben daha küçüktüm ve kahramanım bir korkağa dönüşmüştü. Nefret ettim senden. Ve farklı olmaya çalıştım bilinçsizce .
- Peki neden şimdi bu konuya geldik, orasını çözemedim ben.
- Şuradan geldik ki, gözlerin tam benim hayran olduğum ablam gibi bakıyordu. Sen içindeki şeyi kaybetmemişsin..
- Senin gözlerin de biraz kardeşim gibi bakıp ortalığı ayağa kaldırsa pek sevineceğim ama.

Ertesi sabah haydi, tam zamanı şimdi diye fısıldadı kardeşine. Bebekler uyumuştu. Biberonların üzerine hangisinin kime ait olduğunu yazmışlar, buzdolabının üzerine yapılacakları sıralamışlardı. Artık pazar sabahı kahvaltısı için dışarı çıkıp uzerine de kuaföre gidebilirlerdi.

- Hayatım, biz çıkıyoruz.
- Hıı,
-Hayatım , biz çıkıyoruz, çocuklar uyuyor , uyandıklarında bakarsın.
- Hıı, haa? Ne çıkması, nereye gidiyorsunuz? Ne diyorsun sen?
- Dün gece sen kafanı dinlemeye gittin ya, bu sabah da biz gidiyoruz.
-Kafa dinlemek mi?
- Evet canım. Kulağın çocuklarda olsun.
-Ama ben.
- Valla ben de bebek bakmamıştım geçen yıla kadar. İş başa düşünce yapılıyor. Buzdolabının üzerine yazdım her şeyi. Kahvaltın da hazır.
-.....

Kapıdan çıktıklarında ikisi de yaramaz çocuklar gibi bakıştılar. Biraz da o evde yan gelip yatsın bakalım dedi kardeşine. Ne tuhaf diye düşündü sonra , kadın erkek ilişkilerinde modern, anlayışlı erkek diye bir şey yok, modern kadın var, sıradan bir erkeğin haklarını elde etmek için ekstra çabalamak zorunda hep..

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. Bu bir teklif mi :P

    Kürşad

    YanıtlaSil
  2. Bir solukta okudum yine devamını bekliyorum dört gözle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son üç bölüm kaldı GeCe, bugün düzenleyip yayımlarım onları da :-)

      Sil
  3. Arka arkaya olunca harika oldu. :)

    Çok sorunlu günlerin yaşanacağını düşünüyordum ama anne baba olmayınca iki kardeşin arası daha iyi oldu. Ama şimdi orada yalnız kalan adama da yazık. Bir arasaydı :D

    Sonu için yazacağım şey çok ama susmayı tercih ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :-) Akşama kadar hepsi bitecek BT:-)

      Evet ben de sorun bekliyordum doğrusu:-)

      Sonu için de pes etmek yok diyorum. Sürekli uğraşmak yorucu ama başka türlüsünü kabul etmeyelim...

      Sil
  4. handan diğerlerini de okudum bi solukta,merak ediyorum da diğer bloglarda okuyorum hırsızlık falan gibi şeyleri,yazdıklarını nasıl koruyorsun,bi yöntemi var mı?varsa eğer bilmek isterim,
    bu arada koryamıyorsan yazdıklarını sakla şahane yazıyorsun,kitaba çevir:))
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrusu sadece yazmaya odaklandım Havva, herhangi bir koruma yöntemi düşünmedim. Blogdan bir şey kopyalandığında gösteren bir site var ama ne derece sağlıklı bilemiyorum.

      Teşekkür ederim canım. Hikâyeyi uzatmak istedim ama çok komik, yazmam da okumama benziyor, sonunu merak edip atlaya zıplaya gittim:-) Belki sonrada araları işlerim.

      Sil
  5. kadın erkek tespitine çok hak verdim, modern bir kadın var sürekli kendini o erkeğin rutin akışına teslim etmemeye çalışan ve bu uğurda çeşitli yollar deneyen..

    YanıtlaSil