Zenginlik Dediğin Nedir ki?

Nisan 12, 2013

Evimin içindeki yemek kokusunun sıcaklığı..
Odada bilgisayar oynayan çocuklarımın mutluluğu.
Dışarıdan gelen kuş seslerinin huzuru.
Can'ın getirdiği iki dal leylağın güzelliği.
Önümdeki kitabımın macerası.
Tembellik anının cazibesi.
Akşamın son ışıklarının büyüsü.

Hayat , teşekkürler bana verdiklerin için.

Benzer yazılarım

9 Yorum yap

  1. zenginlik benim içinde kendime ayırdığım zamanın çokluğu anlamına geliyor. Herkes için farklıdır zenginilik bence...

    YanıtlaSil
  2. Aynennnn benim icin de zenginlik budur Handan'cim! Okurken bile mutlu oldum be?:)

    YanıtlaSil
  3. Bir banka reklamında şöyle bir replik vardı; "Evdeki huzur, zenginlik budur". İlk duyduğumdan bu yana en sevdiğim söz oldu... :)

    YanıtlaSil
  4. Haklısın Yağmurun Dünyası, herkes için farklıdır.

    Ayşecim böyle duyguları paylaşacak , aynı şeyleri hisseden arkadaşlara sahip olmak da ne büyük zenginlik değil mi?

    Ben de o sözü çok sevmiştim Selencim, o kadar doğru ki...

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel bir yazı olmuş. Hayata böyle bakabilen insanları gördüğümde seviniyorum, ben pek başarılı sayılmam da bu konuda :)

    YanıtlaSil
  6. Bence başarılı olma kapasiten var Magrat:) Zaten sanırım kimse her an böyle bakamaz, ama arada durup farkına varmak gerekiyor:)

    YanıtlaSil
  7. bazen gerçekten fazlasını istiyoruz aslında budur...

    YanıtlaSil
  8. Listeye güzel bir fotoğraf yakalamanın keyfini de ekleyebiliriz değil mi Ebrucum :)

    Fazlasını istemekten de kötü olanı ne istediğimizi bilmeden debelenip durmak Öziicim, kayıp oluyor insan öylece...

    YanıtlaSil