Yorum Türleri

Nisan 03, 2013

Sessizce gelip gidenler var... Yani öyle olduklarını düşünüyorum. Vardır di mi?

Kendilerini izleyici listeme ekleyene kadar itinayla yorum yazıp sonra ortadan kaybolanlar var. Nasıl bir mantıksa bu.

İzliyor gözüküp bir kere bile sesini duymadıklarım var.

Bloglarına gidip bir sürü yorum yazmış olmama rağmen bir kere buraya gelip selam etmemiş olanlar var. İnciler mi dökülüyor buraya gelip yorum yazınca bilmem. Neyse..

Hadi yazılan yorumlara hiç cevap vermeyenleri anladım da aradan bazılarını cevaplayıp diğerlerini görmezden gelenler var. Pek hoş durmuyor.

Bir de bunu kafaya takıp oturup yazı yazanlar var. Durumu vahim valla.

Ha bu arada, bu yukarda saydıklarımdan benim yaptığımı gören varsa gelip söylesin anacım, içinde kalmasın. Kendi yaşadıklarımı kimseye yaşatmayayım ben :D

Benzer yazılarım

14 Yorum yap

  1. bir de benim gibi gelip iki arada bir derede okuyup ,kaçabilirsem yazıp ,yoksa sadece okuyup gidenler de var

    Arkadaşım her gün itinayla okuyorum yazdıklarını çok büyük bir mani yok ise, yani bir tane sürekli seni okuyan var :)

    seni çooookk seviyorum
    any :)

    YanıtlaSil
  2. Genel bir sessizlik hakim bu ara bloglarda. İnstagram ve Twitter bu kadar popüler olmasaydı keşke dediğim oluyor bazen.
    Hal böyleyken ne kadar şikayet etsende farkında olmadan aynı kervana dahil oluyorsun istemeden. Bknz: Ben

    Ama biliyorum ki okuyorlar yazdıklarımı, okuyorlardır di mi ?, okumalılar,okuyacaklar! :)))
    İmza: sessizlikden kafayı sıyıran bir blog yazarı.

    YanıtlaSil
  3. Valla yorumlara hiç cevap yazmayanlara ben şahsen çok kıl oluyorum. Hani 45- 50 yorum gelir hepsine cevap yazmaya yetiştiremez veya başka bir bahanesi olur yorum yazacak vakti olmaz onu anlarım ama çoluğu çocuğu büyütmüş, her yazısına en fazla 5-10 yorum alan biri hiç bir yorumu cevaplamıyorsa ya da aradan seçip 1-2 sine cevap yazıyorsa ben acaip gıcık oluyorum arkadaş. Beni takip etmesi okuması şart değil ama insanın vakit harcanarak kendisine yazılan 2 satıra nezaketen cevap vermesi gerekir bence. Aksi sokakta biri selam verse görmezden gelip başını öbür tarafa çevirmek gibi bir şey oluyor. Öylelerini okumuyorum valla bir daha... Kendi kendine yaz-oku madem ne diye herkese açık blog yazıyorsun.

    Ben senden de dertliymişim bu konuda Handan.. :P

    YanıtlaSil
  4. Ben de seni seviyorum Any:)

    Kardeşim bana ,git facebook hesabı aç, bak orada nasıl ses çıkıyor diyor Damla:)

    Içimden geçene tercüman olmuşsun Selen , harika tarif :)

    YanıtlaSil
  5. Ayyyyyyynen katiliyorum sana Handan'cim. Selen'in yazdiklarina da. Oh bee. :)

    Zaten bu yüzden ben de bazilarini teker teker sildim blog listemden ve bloguma girebilenler listemden. Okumayi birak, hic ugramayanlar var bende, görüyorum istatistiklerden. Ne diye dursunlar listede o halde, dimi ama? Bosuna kalabalik etmesinler madem ki.

    YanıtlaSil
  6. Ben de öyle bir temizlik yapacağım sanırım Ayşecim :)

    YanıtlaSil
  7. sadece okuyup gidenler var evet benim gibi:)
    pınar

    YanıtlaSil
  8. ben de her gün okuyan, arada yorum yazan olarak biri olarak sıradayım. Bazen de kolayıma geliyor, tepkileri işaretliyorum, tembellikten yani:))))

    YanıtlaSil
  9. Cenebaz canım herkes senin kadar yorum yazsaydı keşke :)

    YanıtlaSil
  10. anamm bende mi yedim zılgıtıı :(

    YanıtlaSil
  11. Olur mu hiç öyle şey Öziicim :)

    YanıtlaSil