Pek Leziz Olmuş

Nisan 08, 2013

Rejimdeyim ya öğle yemeğinde sebze çorbası içecektim. Normalde evde ne bulsam biraz da mercimekle pişirip blenderden geçiririm ama aç olunca insan çiğnemek istiyor. Ben de herşeyi incecik doğrayıp attım düdüklü tencereye
10 dakika sonra çorbam hazırdı:)

Kuru soğan, patates, havuç, kabak, bir iki yaprak kereviz, üç dört pazı, biraz da dünden kalan tavuk parçaları.

Hımmm , bir kâse daha alsam mı acaba?

Kâsenin boyutuna da dikkat çekerim rahat yarım tencere var :)


Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. ama güzel olmuş Handan iç sen bir kase daha:))

    YanıtlaSil
  2. :)) Evet evet Sevda, zaten yağı yok birşeyi yok :)

    YanıtlaSil
  3. Tipi çok feci görünüyor ama diyet için birebir sanki:)

    YanıtlaSil
  4. Basladin mi simdi tam olarak? Cok iyi:)

    Bu corba da harika oluyor rejimdeyken. Buna benzerlerini ben de cok severim.istedigin kadar da yiyebilirsin bundan. (azicik pirasa da cok güzel oluyor icinde)

    YanıtlaSil
  5. Yok yok, inanmayacaksın ama tadı çok güzeldi Pia :)

    Başladım Ayşecim, haydi hayırlısı :)

    Sağol Bahar :)

    YanıtlaSil
  6. haydi hayırlı olsun
    any:)

    YanıtlaSil
  7. Bakalım bu sefer başaracak mıyım Any :)

    YanıtlaSil