O Yok Yerine Grisini Versem Olmaz mı? (Rejimdeyiz Biskremi Nerden Bulacağız Kardeşim)

Nisan 05, 2013

Geçenlerde bilet aldığım üçüncü festival filmine kiminle gideceğimi bilmediğimi yazmıştım. Can burada olunca çocukları anneme bırakıp gitme planı yaptık.

Okuldan çıkacak çocuklara iç çamaşırına kadar kıyafet, dersaneye gidecek olana çantası,diğerine tablet, oyuncak, içecek falan hazırladım. Can'ı güçlükle uyandırdım, kahvaltı yaptı. Ha bu arada kırk yılda bir bir hanımlık yapıp kuaföre giderek fön çektirdim.

Nihayet yola çıktık. O okula gitti, ben anneme eşyaları götürdüm. Nihayet saat 12.30 da evden çıktık. Taksiyle mi otobüsle mi diye konuşarak caddeye inerken bir anda bir şey fark ettim. Allahtan fark ettim yoksa şu anda saçını başını yolan bir tiple burun buruna gelecektiniz.

Fanilaydı, oyuncaktı, çantaydı derken sinema bileti gibi küçük bir ayrıntıyı unutmuşum.

Ha ha ha..

Benzer yazılarım

1 Yorum yap