Ha Ha Ha !

Nisan 02, 2013

Geçen hafta Bilgehan bir özel okulun bursluluk sınavına girdi. Aslında pek istekli olduğum birşey değil özel okul ama eve yakınlığından dolayı şansını denesin dedim.

Pazar günü telefonum çaldı.

- Handan hanım
-Buyrun.
-Ben ... dan arıyorum. Tebrikler Bilgehan okulumuza kayıt yaptırmaya hak kazandı.
-??? Nasıl yani. Burs aldı mı?
-Hayır , ama okulumuza 15 gün içinde kaydolursa geçen senenin fiyatlarıyla.... falan filan...

Allahım sanki oğlan üniversite sınavını kazandı. Paralı okul , o kadar parayı verdikten sonra her yerde okuturum onu zaten ben. Insanlara tebrikler falan diyerek gaza mı getirmeye çalışıyorlar anlamadım.

Yok anacım, almiim ..

Benzer yazılarım

4 Yorum yap

  1. Resmen gaza getiriyorlar insanları.Umarım evladınızın eğitimi gönlünüze göre olur

    YanıtlaSil
  2. Umarım Şerife, hem onları çok bunaltmadan hem de yeteneklerinin altında kalmadan düzgün bir yol bulması o kadar zor ki.

    YanıtlaSil
  3. "...okulumuza kayit yaptirmaya hak kazandi" mi? hay kicimin kenari...tövbe tövbeee.. :)

    YanıtlaSil
  4. Bir gururlandık anlatamam Ayşecim:)

    YanıtlaSil