Nisan 1 Şakası Yaptım :) (Yok Size Değil, Bizimkilere)

Nisan 01, 2013

Sabah çocukları geç kaldınız diye yataktan zıplatmayı düşündüm ama o kadar güzel uyuyorlardı ki , pazartesi sabahı sendromunun üzerine bir de geç kaldım gerilmesi yaşatmak istemedim. Onun yerine çok daha masum ama keyifli birşey buldum :)

Fincanlarına çay yerine icetea doldurdum buz gibi :) İçine de kaşığını falan attım ki uyanmasınlar. Hepimiz çok güldük sabah sabah :D

Bir de kimse kalkmadan mouse'la küçük bir işim vardı. Bizimkilerin en sevdiği numara onun altını kâğıtla kapatıp çalışmasını engellemek. Ben de kâğıda "Yemezler:)" yazıp yapıştırdım altına :)

Ha, bu arada, 1 Nisan şakamla ilgili Bilgiç'in yorumu da bizi çok eğlendirdi: "Anne çok soğuk bir espri yapmışsın" dedi komik şey :)

Benzer yazılarım

2 Yorum yap

  1. Cok eglenceli olmus gercekten:)
    Bilgic'in esprisi de cuk oturmus hani:)

    YanıtlaSil