☺ Gel Vatandaş Gel ☺

Nisan 09, 2013

Bu kapalı, soğuk, çisil günde en güzel ne yapılır biliyor musunuz? Oyun oynanır :)

Gelen buraya sevdiği bir sözü yazsın.. Okuyup içimizin açılacağı türden :)

Ben de akşama, aralarından çekiliş yaptığım bir kişiye fal bakayım ...

İyi fikir değil mi?

Hadi hadi çok kişi gelsin. Çok söz olsun :) (Hımmm çok söz olursa belki iki kişiye fal bakarım kim bilir :)



Herkese günaydın, cıvıl cıvıl bir güne açılsın sabahımız :)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. "Yapamayacaklarının yapabileceklerini engellemesine sakın izin verme." John Wooden

    İlk söz benden olsun :)

    YanıtlaSil
  2. Bari hepimizin hayatlarında etkisi olan bu ilginç kadının bir sözünü yazayım dedim:

    "Ben son derece sabırlıyım. Sonunda benim istediklerim olduğu sürece..." Margarat Thatcher

    YanıtlaSil
  3. son günlerde acayip bayıldığım bir laf
    "Her günah içki gibi sarhoşluk verse idi , dünya sarhoşlar ile dolu olurdu ...."

    any:)

    YanıtlaSil
  4. "Eger dünyadaki herkes sadece tek bir baska kisiyi mutlu etseydi,bütün dünya mutlu olurdu" demis Johannes Mario Simmel.
    ve

    "Aslında hiç bir şey iyi veya kötü değildir. Her şey bizim onlar hakkında ne düşündüğümüze bağlıdır." demis Shakespeare

    Gün aksama dönerken ve kahvemi de icmisken geldim yettim Hnadan'cim :))

    YanıtlaSil
  5. Bazı şeyler unutulmaz. Yanınızdayken bile özlediğiniz, yanınızdayken bile hatırladığınız biri gibi... Kürşat Başar

    Çünkü biliyor musunuz, insanın neler yaşadığı çok önemli değildir. Önemli olan ne hissettiğidir...Kürşat Başar

    ne bileyim aklıma bunlar geldi daha neler var ama kafamı toplayamadım dağınığım...

    YanıtlaSil
  6. Valla benim simdiye kadar bu özlü sözlerle ilgili en hosuma giden cümle su olmustur (hele su feysbukta sabahtan aksama kadar, ermis ve bilgin edasinda sürekli özlü sözler siralayanlar yok mu...onlara gelsin):)

    Almancasini okumustum ben, o benim icin daha hos geliyor kulaga ama ben yine de türkceye cevirmeye calisayim:

    "Nicht Sprüche sind es, woran es fehlt,die Bücher sind voll davon - woran es fehlt, sind Menschen,die sie anwenden."

    "Eksik olan özlü sözler degil, onlardan kitaplar dolusu var. Eksik olan, onlari uygulayacak insanlar."

    (Epiktet)



    Biliyorum gec kaldim ama, bana daha önce bakmistin zaten Handan'cim, tekrar bakmasan da olur. Sadece katilim olsun istedim:)

    YanıtlaSil
  7. Iste bu gercekten güzelmis EQ'cum :)

    YanıtlaSil
  8. Ha ha ha, o da güzelmiş Yazmak Iyidir.

    Any canım, her günah içki içmek gibi olsaydı bugün tek derdimiz sarhoş olmak olurdu :)

    Sadece bir insan için iyilik yapmak bütün dünyanın iyiliğini düşünmekten iyidir gibi bir söz vardı onu hatırladım Evren. (Tam da hatırlayamadım ya yaklaşık olarak :)

    Bu hislerden memnun muyum değil miyim hiçbir fikrim yok Öziicim:)

    Kesinlinlikle sana katılıyorum Ayşecim.
    http://birrikim.blogspot.com/2012/09/ne-buyuk-ve-cesur-sozlerimiz-var.html

    Katıldığınız için teşekkürler canlarım.

    Ah eski günleri andım birden..

    http://metebilge.blogspot.com/2006/05/kn-darya-oynayalm.html

    Gün içinde kime fal bakacağımı söyleyeceğim :)

    YanıtlaSil