Bir Takvim

Ocak 01, 2011

Çok önceden düşünmüştüm böyle birşey yapmayı ama cesaret edememiştim. Her gün düzenli olarak iş gibi başına geçebilir miyim hâlâ bilmemiyorum ama kim bilir belki sizlerin de yardımıyla yapabilirim bu işi. Bütün istediğim kafamdaki beni sıkan düşünceleri susturmak aslında. Biliyorsunuz gündelik işler her ne kadar nefes almaya bile vakit bırakmayabilse de insanın kafası hiç susmuyor. Orta yaş krizi de böyle birşey herhalde. Nereden geliyorum, ne yapıyorum vs vs. Neyse lâfı uzatmayalım. Yeni bloğumuz yayında :)

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. He he he:))her orta yaş krizi böyle güzel şeyler yaptıracaksa insana?:)))
    Hayırlı uğurlu olsun Handan'cım.
    Hemen ekliyorum sayfama...Muck.

    YanıtlaSil
  2. istek verebiliyor muyuz?

    YanıtlaSil
  3. Teşekkürler Banu :)

    Ne dilersen dile benden Aylin :D

    YanıtlaSil