Seçmece-2

Ocak 24, 2011

Hava puslu, kapalı. Günlerden pazartesi. Şöyle içimizi aydınlatacak birşeyler bulayım istedim. Fotoğraf yarışması yapmaya karar verdim :)

Fotoğraflar aşağıda. Müziği dinleyerek (Henüz o müziğin ne olacağını ben bulamadım ama siz okurken çalacak nasılsa :) onlara bakın ve size en güzel geleni söyleyin.

Katılanlar arasından kura ile belirleyeceğim birisinin de kahve falına bakacağım bu arada onu da söyleyeyim.

Daha ne olsun canım :D

Herkese günaydın. Soru işaretlerinin çözümlendiği huzurlu bir haftaya açılsın sabahımız....

Kuşlar

ormanda


uçuşma

istanbul'da gün batımı

menekşe

yağmur

objektif

yansıma

gölge


leylak

kelebek

kayık

deniz

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Günaydınnn..
    Valla ben kayık ve kuşlar fotosunu beğendim.:))

    YanıtlaSil
  2. Hepsi birbirinden güzel. Kamerana sağlık:))

    YanıtlaSil
  3. kayık diyorum ben başkada bişey diyemiyorum zamanım yok çünküğ ama kazansamda kazanmasamda falıma bakarsın artık;))eh nede olsa eski komşuyuz:)))

    YanıtlaSil
  4. hımmmm kuşlar ve deniz arasında kaldım . Ama ilk sırayı deniz sonra kuşlar alsın derim

    YanıtlaSil
  5. şimdi her biri için söyleyecek çok sözüm var ama vakit yok ,rengarenk çiçekler ışıl ışıl huzur,kuşlarda özgürlüğüm, denizlerdeki her şeyde gençliğim ,kelebekte ömrümü anlatan kelebekler özgürdür filmi ,kozalaklar çocukluğumun geçtiği ev,yansımalar ve gölge yitip giden ve yansımasında ya da birşeylerin gölgesinde yaşadığımız hayatlarımız, kaldı mı eksik birşey ,
    şimdilik bu kadar öptüm.

    any (iyi ki vakit dar)

    YanıtlaSil
  6. objektif ve yağmuru unutmuşum bak

    Yağmur ,tek bir kelime mayo...

    obtektif için, başaklara ağlayan adının ununttuğum asker geldi ...

    tekrar öptüm
    any

    YanıtlaSil
  7. o ne kadar yazım hatası
    öyle cık cık

    YanıtlaSil
  8. Bence hepsi çok güzel anne. Ama en çok kelebeği sevdim:)

    YanıtlaSil
  9. Hepsi güzel ama yansımayla menekşeye bayıldım ben en çok... Kahve falı için kahve fincanının fotoğrafı mı lazım şimdi? :)

    YanıtlaSil
  10. BEN DE METEHAN GİBİ EN ÇOK KEBELEĞİ BEĞENDİM.ne bağırıyorsam. Atakan'la ziyaretine gelcez yakında. o gün zati bakacaksın falıma. :)

    YanıtlaSil
  11. Yağmur

    Bi de Metehan'in yorumu:)
    Kursad

    YanıtlaSil