Ocak 18, 2011

implicit: Açıkça söylenmemiş, kapalı ,örtük, zımni.


Takvimin Biri'ne kelime ararken buna rastladım:) Okul yıllarıma döndüm bir anda. Zu ile matematik çalışırken implisit kelimesine rastladık. Ne demek ki bu diye arandık , bulamadık. Sonra başka bir ders notunda açıklaması çıktı karşımıza :"Zımni" Hı?????

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. hayatımda o kadar güldüğümü hatırlamıyorum,(Diğer gülmelerimizin haricinde :))
    bir kelime bu kadar mı ruha işler ...

    YanıtlaSil
  2. Acıklamayı anlamam lazım normalde ama anlamadım ki ben hANDAN'CIM?Zımni ne olaki?:))

    YanıtlaSil
  3. Hımm...Takvimin birinde dolaştım az önce ve bir lisan,bir insanda gördüm Zimni'yi?...
    Aydınlanıverdi birden heryer,sis perdesi aralandı hatta?...
    Anladım nitekim:P
    Öperim...

    Bu arada bir hayli emek harcıyorsun ve çok hoş bir şey çıkartıyorsun ortaya, harika oluyor takvimin 1'i söylemeden gitmek istemedim:)

    YanıtlaSil
  4. Ne tuhaf bir sürü çok önemli zannettiği şeyi unutmasıinsanın ama absürd bir şeyin silinmemesi hafızasından. Gülmekler daha mı güzeldi o zamanlar Any?

    Teşekkür ederim Banucum. Mutlu oldum. Pek kimsenin okuduğunu zannetmiyorum Takvimin Birini ama biraz daha devam edeceğim sanırım ona.

    Zımni işte İçim, çok basit :D

    YanıtlaSil