!!!!

Ocak 18, 2011

TAMAM HERKES DE BENİM KADAR SIKILIYORMUŞ.

BUGÜNÜ ÇIĞLIK ATMA GÜNÜ İLAN EDİYORUM.

GELEN ÇIĞLIK ATIP RAHATLASIN.

BAK BU İYİLİĞİMİ DE UNUTMAYIN:D


AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Hayır atacam atmasına da, koca da oğlan da nooluyo diye uyanacaklar. Ben bunu herkesin gittiği bir ana bırakayım. Ama fikir süpppper:)))

    YanıtlaSil
  2. Islık da çalabilir miyiz?

    YanıtlaSil
  3. CİYAAAAAAAAAAAAAAAAAAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK! ay neşefim kesildi. sağolasın komşu. arada gelir gider bu yazının altında çığlık atarım madem. :D

    YanıtlaSil
  4. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ohh :))

    YanıtlaSil
  5. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA :)

    YanıtlaSil
  6. Ben dünden beri bağırıyorum sayılır mı?

    YanıtlaSil