Seçememece

Ocak 29, 2011

Seçmecede bir şey seçemedik sanırım. Eeee, "o kadar birbirinden güzeller ki" diye yorumlamalıyım bunu aksi halde "bir şeye benzemediklerini" düşünmem gerek, o da işime gelmiyor:D

Kimsenin fal sorduğu da yok. Söz verdim diye kalkıp sabah kendime bir kahve yaptım. Komşumun kulaklarını çınlattım bu arada. Ondan ayrıldığımızdan beri kahve falan içtiğim de yok :)

Kura çekmedim. İlk gelen falı kapar. Fal da fal çıktı hani uzun zamandır bu kadar birşey çıkan fal görmemiştim. Buraya yazmıyorum, kapanın mailine göndereceğim.

Herkese keyifli bir gün diliyorum.

Not: Seçmeceye oy verenlerde ilk gelen demeyi unutmuşum, hâlâ bekliyorum.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Seçmeceye oy verenlere sözüm vardı Gece, sana da başka zaman bakarım artık :)

    Evet, seçmeceye oy verenler, kimse fal istemiyor herhal :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ettim ve gerçeklik payıda var :))))

    YanıtlaSil
  3. Cicianne Ben Yaren;
    Hayatımdaki en büyük çılgınlıklardan birini daha gerçekleştirmiş bulunmaktayım. Ama bu sefer kendimi biraz fazla aştım bence. Kendime bir SEMENDER aldım. Gerçekten evde semender besliyorum. Çok güzel ve garip bir hayvan. Saatlerce oturup seyretsen yeridir. Neyse bütün CAN ailesine selamlar. Hepinizi öpüyorum...

    YanıtlaSil