Ege

Ocak 03, 2011

Şimdi sen gönlünce koşup oynuyorsundur. Bir sürü arkadaşların vardır yanında senin gibi melek olan. Transformerslar doludur her yanın. Rengârenk resimler yapıyorsundur. "Yobotlar birleşti dev yobot oldu" diyerek. Seni, boyundan büyük sesini, kocaman açtığın gözlerini, afacan koşuşturmalarını çok özleyeceğiz. Ama unutmayacağız hiç. Gülümseten anıları anlatacağız yeniden.

Hani biz evden çıkmak üzere kapıyı açmış hazırlanırken o telaş içinde gelmişsin de çocuk odasına gitmişsin sessizce. Tam çıkmadan önce, bir hisle içerilere bakıp seni bulmuştum oyuncaklarla oynarken :D

Sonra bisikletten düşmüş ağlıyordun, koşarak yanına inmiştim, bir yerinde bir şey yok. Meğer cipslerin yere döküldü diye ağlıyormuşsun :)


Bir minik Ege ayrıldı aramızdan yeni yılla birlikte.

Sessizce... 

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Handan'cım???
    Başınız sağolsun:(

    YanıtlaSil
  2. Fistik cok tatliydi.
    Cok uzuldum simdi.
    Basiniz sagolsun.

    Kursad

    YanıtlaSil
  3. başınız sağolsun, anne-babasına allah sabır versin...o bir cennet kuşu oldu şimdi:))

    YanıtlaSil
  4. Başınız sağolsun:(( Allah kimselere evlat acısı vermesin. Anne-babacığına da sabırlar diliyorum.

    YanıtlaSil
  5. Ama Handan :( ben ağlıyorumm
    Allah sabır versin başınız sağolsun canım :((

    YanıtlaSil
  6. Başınız saolsun , allah tüm sevenlerine sabır versin...Toprağı bol olsun minik Ege ' nin..

    YanıtlaSil
  7. günaydın canım daha kendime gelemedim sanki yalanmış hepsi bir rüyadan ibaretmiş çok küçük arkadaşım çok kötüyüm gözlerim şişti her gün resimlerine bakıyorum sanki bir haber gelecek ege atlatmış hastalığı diyecekler buraya geliyormuş diyecekler daha bu haberi bekliyorum be arkadaşım olmadı böyle işte akşam yatıyorsun ama sabah kalkıcağının garantisi yok o bizim meleğimiz küçük egecim sen rahat uyu mekanın cennet olsun daha arayamadım biliyonmu elim telefona gitmiyor ağlamaktan sen aradınmı konuştunmu senin yokluğun çok acı veriyor bana çok yanlız kaldım

    YanıtlaSil
  8. Başınız sağolsun, Allah sevenlerine sabır versin :(

    YanıtlaSil