Keep Movin' Movin' Movin'

Ocak 17, 2011

Ev dandini, kalkıp temizlemek lâzım.

Ütülenecek çamaşırlar üstüste, ütülemek lâzım.

Öğlene yemek yok, pişirmek lâzım.

Bunları yapacak biri lâzım.

Kalkmak lâzım.

Onun için de enerji lâzım.

Kendini bir odaya kapatıp hiçbirşey yapmadan boşluğa bakmak isteyen kadına bir ilham lâzım.
 



(Ruh hali benim gibi olanlara dinlemeleri şiddetle tavsiye edilir, enerji geliyor biraz :)

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. Eh, şarkımızı da dinledik, hadi bakalım artık iş başına:))

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Handancım.Bu ruh hali benide mahvediyor.Hiç kirlenmeyen ev varmı acaba? :))

    YanıtlaSil
  3. :)))vallahi şarkıyıda dinledim ama bende tık yok?
    Bugünde sürüneceğiz nitekim?:))
    Kolay gelsin hepimize...Sevgiler Handan'cım....

    YanıtlaSil
  4. Bende sana enerji veremeyeceğim :(

    YanıtlaSil
  5. şekerim seni 6 yıldır tanıyorum. 6 yıldır bitmedi ütün, temizliğin. :D

    YanıtlaSil
  6. Ben bu sabah yine dinleyeceğim her halde Çenebaz :)

    Valla dünya topraktan oluşuyor biz de onu evden uzak tutmaya çalışıyoruz. Iııh bu iş bitmez İçim :)

    Şarkıyı tekrar dinliyoruz Banu :)

    Napalım, arada enerjiler tükenir bunu da kabullenmek lâzım herhalde Özii.

    Bitmedi valla Daisy, ay bitmiyor. Bi iş bulsam diyorum, masa başı. Oradan kazandığımı da temizlikçiye versem.

    YanıtlaSil