Güzel Güzel Bir Yazı

Mart 20, 2008


Ne güzeldi. Gelmişlerdi. Kürşad'la gitmiştik konserlerine. Eddie Vedder yine tırmandıydı tepelere. Benim üzerimde on ton kıyafet. Takım elbise çanta falan. Kapalı mekânda fenalık gelmişti. Konserin çoğunu arkada yere uzanıp dinlediydim. Kürşad da beni bulamamanın telaşıyla geçirmişti. Sonra çıkışta şehir dışından konsere gelen bir grubun otobüsüne binip de dönebildiydik oralardan geriye.

Şarkı Beatles'a ait. Coverını (Ay bu ne biçim bi kelime oldu) yapmışlar. Bu sabah radyoda çaldılar. Çok hoşuma gitti. Şarkı güzel, söyleyen güzel, e daha ne olsun.

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. günaydın asortik ev kadınım, desperatim.:)
    Şarkı güzel, söyleyen güzel, e daha ne olsun demişin de, ayol bu adamların hangisi güzel? kanun kaçağı gibi hepisi.

    YanıtlaSil
  2. günaydınn :) hahaha aylinnn valla sana katılıyorum yau bu adamların hepsi çirkin bree :))))))))))

    ayy buarada istanbul soğuk bugün :( ben hasta oluyorum galiba :(((

    YanıtlaSil
  3. Zehracımmmmmmmm
    Hendenimiz dinlediği şarkı sebebiynen mest oldu, kendinden geçti, düştü bayıldı sanırım. sesi soluğu çıkmıyor yine. Hadi uyandıralım Henden'i. Astı gitti bu adamları buraya. Geliyorum gidiyorum aynı adamlar. Darlandım ayol. Riki martin asıp gideydin bari.Bired pit de olur. Artık elinde hangisi varsa.

    YanıtlaSil
  4. Pearl Jam ile ilgili ne yazarsan burada biteceğimi biliyorsun tabii.... özledin beni bi bahsedeyim de gelsin dedin di mi:))))
    üniversitede bir yılımı yakmak pahasına gittim o konsere ben de.. haaala evimin en güzel köşesinde bilet.. bir kez daha diye beklemekteyim.

    YanıtlaSil
  5. hahahaa aylinn valla doğru diyorsun :)) buarada handan mest olup bayıldı biz görüntüden bayiliciz vallaa :D:D:D:D

    Handannnnnnnnnn uyannnn bak şarkı söylicez aylinle sanaaaa :D:D:D güzel sesimizle :) aylinn 1 2 3 dediğimde başlayalım mı :D hehehehe

    handannn günaydınn handannn uyannn :)))))))))

    YanıtlaSil
  6. Uyandım :) Size de günaydın :)

    Bi kerem solist çok güsel Aylinim canım:)

    Zehracım bak kalktım, şarkı söylemenize hiç gerek yok, yormayın kendinizi :)

    Geç kaldın Joone, daha erken farkedersin diye düşünmüştüm :D Gene gelseler ne güzel olur di mi?

    YanıtlaSil