Enteresan

Mart 07, 2008

Beriş türkçe bir şarkı çalsana biraz da dediydi ama valla aklıma bir şarkı gelmiyor. Kızım ne istiyorsan yaz . Blog değil radyo programı yapıyoruz mübarek :)

Aylin yine kaçmış. Nereye gittiysen bi link ekle de bulayım yerini bari. Ay havaya konuşturma beni Aylin:)

Yarın dünya kadınlar günü, ne güzel ki tatile denk düştü, akşama kadar Can elimde :D Ho ho hoooo:)

Dur bakiim başka diyecek bir sözüm var mıydı? Hımmmmm. Yok. Başka birşey gelmiyor aklıma.

Bu kadar. Dağılabilirsiniz.

Not: Başlık manasız gelebilir. "E" ile başlayan bir başlığım hiç yokmuş onun için yazdım. İlerki günlerde kullanılmayan diğer harfleri de başa getireceğim. Eee ben teraziyim anacım, herşeyi dengelemem lâzım :)

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. sen terazisen ben de kelli felli akrebim anacım. kaçmadım be yaw.anlamadan dinlemeden link isteme benden. ay linkim var da senden mi kıskancam? eski linke bin de gel şekerim. halen aynı yerdeyim.

    çingen aylin

    YanıtlaSil