Mart 04, 2008



Dün gece Arizona Dreams'i seyrettim yine. Aslında ondan bir şarkı koyacaktım ama bu her zamanki gibi beni cezbetti:)

Dün bir ara aklıma yazacak bir sürü şey geldiydi. Ama şimdi hatırlayamıyorum. Akşamları havuç suyu içmeye başlamam lâzım artık herhalde.

Herkese günaydın.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. Günaydın demek isterdim ama saat şuan 12:55 ve mesainin başlamasına 5dk.var :-),ne zamandır uğramadım değil mi,bak kendi kendime kulaklarımı çektim Handan :-)

    Günaydın yerine
    Kocaman bir TÜNAYDINNNNNNNN

    Nilüfer

    YanıtlaSil
  2. Günaydın Handan:))

    Havuç suyu hakkaten iyi geliyor mu unutkanlığa? Dün dinlediğim profesöre biz çoktan ölmüşüz bak ona göre:D

    YanıtlaSil
  3. Seni görmek ne güzel Nilüfer :) Sana da tünaydın.

    Bilmiyorum Katre, unutmadan akşamları içebilsem öğrenicez ama :D

    YanıtlaSil