Starless

Mart 27, 2008



Bir gece sabaha kadar bu şarkıyı dinlemiştim bir keresinde. Kimsenin sonuna kadar dayanıp da dinleyeceğini sanmıyorum ama yine de koydum buraya.

Güneşli pırıl pırıl bir gün. Şöyle bir kalkıp silkelensem de kendime gelsem ne güzel olurdu aslında. Kendimi bulabilirsem tabi...

Benzer yazılarım

6 Yorum yap

  1. günaydınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn handannnnnnnnnnnnn :=) yeni iş yerim çok güzel handan :) çikolatacı oldum :))) hadi gel sana güzel bir kahve ısmarlayim bahçede yanında da güzel güzel çikolatalardan yeriz :) bak rengin falınada bakar :))) hadi çabuk gel bekliyorum :))) öptümmm çoooook :))

    YanıtlaSil
  2. Ayol ben senin gibi sabaha kadar bu şarkıyı dinlesem, sabah olunca hemen intihar ederim. Ayy darlandım şarkıdan sebep.
    Günaydınnn. Simitçi bekliyorum şimdi. Çay demledim,peynirim de var, bahçe domatesim de var ama simit yok yanına ıhh ıhhh.

    YanıtlaSil
  3. aylin o zaman sna gelelim önce simit yer bendede kahve içeriz :))) acıktım valla :))) diet yapıcam diye ölcem :))))

    YanıtlaSil
  4. canımcım ne güzel bi şarkı öyle bana koyduğun şarkııı. çok teşekkürler.ayrıca sen süper ötesi bir annesin ve çoookkkk özelsinnnnnn canımmm arkadaşım. iyiki varsınnnn.ben selma

    YanıtlaSil
  5. Günaydın Ozii :)

    Zehraaaa, çok tehlikeli bir yer orası :)

    Aylin sana da şarkı ve grup beğendiremedim ya bu hafta :D Simitçi geldi mi simitçi ?Boşver simiti Zehra'ya gidiyoruz.

    Selmacım teşekkür ederim. Sen de çok özelsin. Yaz gelse de buluşsak :D

    YanıtlaSil