Bir Kelime (O Kadar, Bir İşlem Yok Bunda)

Mart 17, 2008

Bugün herkese bir kelime hediye etmeye karar verdim. 14-2152 arasında bir sayı söyleyiniz. Bir de 1-15 arası. Yani mesela kendime yapıyorum. 1111-11. Bakıyorum , kelimem "kendirik" miş:) Efendim deriden veya çadır bezinden yapılan ve hamur bezinin altına serilen yaygı demekmiş bu kelime. Bu da ne demek? Hamur işlerini yemeyi bırak demek di mi? Bence de doğru. Bu fal çok güzel çıkıyor.

E hadi. Bak her zaman vermem ben bu kelimeleri ona göre.

Benzer yazılarım

23 Yorum yap

  1. 777-7
    günaydın
    meşaşı mors alfabesiynen rici ediyom. resil bişi çıkar felan neme lazım. :))
    naylin

    YanıtlaSil
  2. --. ..-- .-.. -... . ... . -.- . .-. .-.-.- ... . -. -.. . - .- - .-.. .. -.-- .. .- --.. .- .-.. - .- -.-. .- -.- ... .. -. .... . .-. .... .- .-.. .-.-.- :)

    YanıtlaSil
  3. Günaydın Ozii. Hani rakam vermemişsin :)

    YanıtlaSil
  4. g�nayd�n:))h�mmm

    1397-7 olsun:)) bakal�m neymi�..

    YanıtlaSil
  5. Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Wireless, I hope you enjoy. The address is http://wireless-brasil.blogspot.com. A hug.

    YanıtlaSil
  6. Katrecim senin kelimen "müstezat" .Anlamı çoğalması istenilen, artmış demekmiş. Bolluk bereket geliyor sana, daha ne diyeyim :D

    YanıtlaSil
  7. Selam Handecim, benim sayılarım 1847 ve 9 olsun bakalım..

    YanıtlaSil
  8. hımmmmmmm.... 856 - 3 ne oldu şimdi...

    YanıtlaSil
  9. ayy dalmışımmm , işte sayım ;
    1910-10 neymiş bakalım :))

    YanıtlaSil
  10. Filizcim senin kelimen "ufaltmak". Gözünde büyüyen şeyleri küçücük yapıyorsun, hiç korkun olmasın canım :)

    Joone sana "heybe" çıktı. Yol var yol, keyifli bir yola gidiyorsun :)

    Ozii sana "topalan" çıkmış. Sindirim güçlüğü sonucu oluşan mide ve karın ağrısıymış bu. Yapma böyle bak, sakin ol, sınav dönemi rahat geçecek. Derin nefes al. Bitti bitti :)

    YanıtlaSil
  11. 21784 çok merak ettim ne çıkacak bakalım ;)

    YanıtlaSil
  12. Gülçincim iki sayı söylemen gerekiyor canım :)

    YanıtlaSil
  13. 2114/14 sevgili henden cimmm benimmm.ben selma

    YanıtlaSil
  14. Selmacım senin kelimen "yurdulamak". İğneye iplik geçirmek demekmiş. Bir işini halledip ferahlıyorsun canım :)

    YanıtlaSil
  15. 21784 / 71 olsun o zaman handancım

    YanıtlaSil
  16. Gülçincim, kelimeni ben buldum. Verdiğin rakamlarla alâkası yok yalnız :) "dikkatsizlik" Bugünlerde çok yoğunsun, aklın birşeylerle meşgul hep. Arada kendine mola ver, dinlen demek oluyor bu :)

    YanıtlaSil
  17. 1245-11 ikilisi için ne diyorsun Handan? :)

    YanıtlaSil
  18. Un4tunately senin kelimen "kuşbakışı" . Geniş bir perspektiften bakıp da bir karar vermen gerekiyor bence :)

    YanıtlaSil
  19. kesinlikle bir karar vermem lazım Handan.. kendi hayatıma kuşbakışı bakıyorum uzun zamandır, burada bile karşıma çıktı yani :p

    YanıtlaSil
  20. evet handan son günlerde bu "dikkatsizlik"cidden can sıkıcı sonuçlar yaratıyor bana :(

    YanıtlaSil
  21. Ya geçen gün yazacaktım olmadı..
    Hala şansım vardır sanırım Handan :)

    1274-5 olsun bir tane daha rica edicem o da : 969-1

    YanıtlaSil
  22. Kiraz canım ilk kelimen "lehimlenme". Hayırlı birşeyler oluyor senin tarafta :D

    İkincisi "istihbar". Haber ve bilgi almak anlamına geliyor. Çok merak ettiğin bir konuyla ilgili haber alıyorsun.

    YanıtlaSil