--. ..- .-.. ..- -- ... . -.-- .. -.

Mart 14, 2008

-... ..- --. ..-- -. -.-- .- ... .- ... .. -. -.-. ..- -- .- .-

.... . .-. -.- . ... . --. ..-- -. .- -.-- -.. .. -.

Şuradan çevirebilirsiniz :)

Benzer yazılarım

5 Yorum yap

  1. Hı çevirdim. Altta latini görmüyom tabi. Üstte çevirmeye çalışıyom bi saattir. Sana da günaydın.yarın da cumartesi nolcak yani. Zırt pırt geçiyo günler.
    Kız ben sabah senin şabolu aldığın siteye gittim. Kodları aldı, benim bloga yapıştırdım ama olmuyor. Sonra senin blogun şablonunu çalayım didim. Yazılarınla birlikte almışım. Ayyy nasıl olcek bu sitedeki şablonlar. nasıl bi ayar yapılıyooo. Bana öğretiver bi zahmet. Unutmuşum ben herbişiyi sayın bill gates.

    YanıtlaSil
  2. h�mm g�zel aksiyon:)) ya�as�n cuma:))

    YanıtlaSil
  3. .... .- .-. .. -.- .- ... .. -.

    YanıtlaSil
  4. . -.- . .-. .. -- --. ..-- -. .- -.-- -.. .. -. .-.-.- .- -.-- -.-- -.-- -.-- .- -.- .--. -.- .- .--. .- -. -.-. . -.- .. -. .- .-.. .-.. .- .... .-.-.- --. ---. -... . -.- .- - .. -.-- --- -- -.. ..-- -. -.. . -. -... . .-. .. .. .-.-.- yuppiii

    YanıtlaSil