:)

Mart 05, 2008

LALALALALALALALA

LAAAAAAAAAAAAAAAAAAA





Not: Aylincim kaldır o küçük emrahı ordan bakiim :)

Benzer yazılarım

8 Yorum yap

  1. Handan yaaa ben koyamıyorum sen bari koy bi fener marşı da inlesin şuralar:D

    YanıtlaSil
  2. Sarı kanarya mı gördüm ?
    :))
    http://www.youtube.com/watch?v=P_GX-LdpH-0

    http://www.youtube.com/watch?v=beq7m27IM8A&feature=related

    YanıtlaSil
  3. Katrecim nasıl olmuş canım :) Gerçi FB marşı değil ama ossun :) Marşlar için Ozii nin verdiği linklere gidiyoruz canım :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel olmuş çok güzeeeeelll:))

    ya Handan ya bu kristalit bey bizim fenerimizi kıskanıyor mudur nedir?

    kimseye bir lafım yok! sadece kıskananlar çatlasın:D

    YanıtlaSil
  5. İsimsiz Krizalit Kristalin dedi ki...

    hayır kesinlikle kıskançlık filan değil, tek kelimeyle içimden geçeni söylemek istiyorum: "Allah belanı versin Sevilla!"

    öyle işte..

    06 Mart 2008 Perşembe 00:26
    -----------------------------------
    Efenim Krizalit Kristalin bunu söyledi ama kıskançlığından dolayı değil, "Fener turu geçemez" iddialaşmalarını kaybedip maaşının yarıya yakınını kaybetmesinden dolayı söyledi. Hala da söyler yani; Allah belanı versin Sevilla!

    YanıtlaSil
  6. Valla Katrecim senin de dediğin gibi kıskananlar olabilir tabi :)

    Eeee, yatırımını düzgün yapacaksın Krizalit kardeşim :)

    YanıtlaSil
  7. canımm meraba.nasılsınız.sizi özledim.öptümmmm.selmaaa

    YanıtlaSil
  8. Selmacım günaydın :) Buraya kaçamak yapsanıza :D Sana kahvaltı hazırlarııım :)

    YanıtlaSil