...

Mart 12, 2008

17 Ağustos 2005 Çarşamba
Liste


İnterrail ile dolaşmak istiyorum.

Başımı gözümü yarmadan buz pateni yapmak istiyorum.

Dağcılık yapmak istiyorum.

Bir kafe açmak istiyorum.

Ormanda küçük bir ev istiyorum.

Unuttuğum fransızcayı yeniden hatırlamak istiyorum.

Doktora yapmak istiyorum.

Motosiklet kullanmayı öğrenmek istiyorum. (Can Bey'e buradan duyurulur. Arkada paket gibi taşınmaktan sıkıldım. Gerçi arkada taşınabileceğim motosiklet de yok artık ama olsun).

Şu lanet olası html vs ne ise onları öğrenmek istiyorum.(Bizim zamanımızda bi basic vardı, onu da bilgisayarı açmayı öğrenmeden işlemiştik. )

Kickbox yapmak istiyorum.

Kum torbası istiyorum. (Can'ı dövemeyeceğime göre birşey lazım dövecek)

Alaska'ya gitmek istiyorum.

İzlanda'ya da.

Önce Türkiye'deki gitmediğim bilimum sarı tabelaları izlemek istiyorum tabi.

Tenis öğrenmek istiyorum.

Fotoğrafçılık kurslarına katılmak istiyorum.

Tango öğrenmek istiyorum.(Mecburen birisi daha öğrenecek , boşuna evlenmedik herhalde )

Mors alfabesi öğrenmek istiyorum.

Sağır dilsiz alfabesi de.

Yamaç paraşütü yapmak istiyorum.


Demişim vakti zamanında. Kum torbası almak dışında birşey yapmamışım geçen sürede. Kum torbası da bu evde asacak yer bulamadığımdan banyoda dekor olarak kullanılıyor :(

Geçen gün House'da adam ölmeyeceği için üzülüyordu. Zira kısa bir ömrün kaldı dediklerinde adamcağız hayatının en güzel dönemini geçirmiş. Biz de bekliyoruz öyle işte. Sanki "Son dönemeç, yapacaklarınızı yapın aklınızda kalmasın!" diye bir tabela görecekmişiz gibi.

Benzer yazılarım

3 Yorum yap

  1. :S senin evinde kum torbası mı var?
    amaninnn!

    aylin

    YanıtlaSil
  2. "-Dağcılık yapmak istiyorum.
    -Şu lanet olası html vs ne ise onları öğrenmek istiyorum.
    -Yamaç paraşütü yapmak istiyorum."
    Listende bunları yapmışım bunlar dışında bende sana katılıyorum :(:(

    YanıtlaSil
  3. Bendee bendeee istiyorummmm hemde neler nelerrr istiyorum. Ve pek çoguna katılıyorum (dalgıçlıkda eklenebilir )
    Neden böyle şeyler daha önemli oldu ..zamanın farkında mı vardık dersin ( biraz fazla karamsar bir bakış açısı oldu sanırsam ama bu böylee )

    YanıtlaSil