Wild Is The Wind

Şubat 15, 2007

I tried to make you happy
You know I tried so hard to be
What you hoped that I would be
I gave you what wanted
God couldnt give you what you need
You wanted more from me
Than I could ever be
You wanted heart and soul
But you didnt know, baby

Wild, wild is the wind
That takes me away from you
Cold is the night without your love
To see me through
Wild, wild is the wind
That blows through my heart

Wild is the wind,
Wild is the wind
You got to understand, baby
Wild is the wind

You need someone to hold you
Somebody to be there night and day
Someone to kiss your fears away
I just went on pretending
Too weak, too proud, too tough to say
I couldnt be the one
To make your dreams come true
Thats why I had to run
Though I needed you, baby


Wild Is The Wind
Wild Is The Wind By Bon Jovi


Havada bahar kokusu var.

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. Sen beni niye daha önce uyarmadın hendennnnnnnn
    bunu bana nasıl yaparsın henden
    bana hiç mi acımadın
    buluştuk kabus gibiydi, çok korktum ama belli etmedim
    gıkım çıkmadı (o yüzden dedikodu da yapamadık)
    hiç bişiden şüphelenmesin diye terminale kadar gittim
    aman yaaaaaaaaaaaa yine geldi yanıp sönüyo aşağıda
    ben daha sonra yine gelirirm şimdi gitmem gerek


    cim

    YanıtlaSil
  2. Asıl beni niye daha önce uyarmadın hendennnnnnnn
    bunu bana nasıl yaptın henden. hiç mi aylinine acımadın henden.buluştuk kabus gibiydi, ödüm çıtladı ama belli etmedim. en çok senin dedikodunu yaptı. ben yapma etme , hendenin dedikodusunu yapmayalım. o mübarek insandır. çarpılırız dedim ama beni dinlemedi. hiçbişiden şüphelenmesin diye, terminale kadar yanımda götürdüm .ayyyyyyyyyyy yok gene ortalıkta. garanti sigara içmeye gitmiştir.banner yapıyo da bana. ben yine gelcem henden. bi bakayım ne planlar yapıyo .

    daisy

    YanıtlaSil
  3. Henden bu arada ne kokuyo anlamadım. Tencerenin dibini yakmış olmayasın. Yok burada bahar kokusu neyim.

    YanıtlaSil
  4. kıs daisy yannış yeri koklamışın sen, havayı koklayacaktın

    ŞerafettinCim

    YanıtlaSil
  5. Kızlar üzgünüm, ikinizi de uyarmadım, ni ho ha hayt (Zalim gülme efekti)Belki birbirinizi telef edersiniz dediydim ama olmamış anladığım kadarıyla.

    Cim, Daisy'yi terminale kadar götürmen iyi olmuş, şehri terk ettiğinden emin olmak gerek tabi. Daisy, kız neden şüphelenmeyecekti, orasını karıştırdım ben.

    Bu arada git de sen bak tencerene, kesin bişeyler yaktın, farkında değilsin. Havada bahar kokusu var diyorum. İnanmayan gelsin baksın, tı tı tı... Sizin gibi soğuk yerlerde değilim ki, papatyalar bilem açmış burada :)

    YanıtlaSil
  6. teker teker gelin heyttttttttttttt. Ay şahsıma saldırılıyor, hakir görülüyorum. ayyy biri de bana dombili deyip duruyorrrr. cadı mıyım ben? yetişin a dostlarrrrrrr. kişilik haklarıma felan saldırılıyor. Yok mu blogcu hakları mahkemesi. yöneticiler uyuyo mu.
    küstüm işte ikinise de. hıh

    YanıtlaSil
  7. aylinn canım beni mi çağırdın :P hehehehe ne oldu kim sana bişi ddedi :D döferim ben onnarı :)) ayyy handan busefer baharın kokusunu bende mi aldım ne :))) kalbim pır pır :))) neden aceba :D :)))

    öperimm senii canımınn içiii :)))))))) ayliinnnn üsülmeee senndee sen tatlı cadısın :D :)))))))))

    YanıtlaSil
  8. handan sayfaya nasıl müzik ekledin beceremedim bir türlü,benim bloğa uğradığın bir ara anlatabilir misin.

    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  9. Sağol Zehracım. Kıymetimi bi sen biliyon zaten. Bunlar çok üsüyo beni çokkkk. Ayy dayanamicem yine küscem ben.
    Küstüm.

    YanıtlaSil
  10. şarkıyla pek bi geir sardım zamanı saolasın.:)

    YanıtlaSil