:D

Şubat 26, 2007


Arkadaşlar beş çayına geleceklermiş de hemencecik bir şeyler hazırlayayım dedim. Yabancılık çekmeyin canım, gelen buyursun :)

Benzer yazılarım

10 Yorum yap

  1. ben geldimm :)) handannn bu ne hız yahuu :)))) ayyy puaçaları nereye bırakim :)) ay acıktım valla :D bahçede çay içmek gibisi yok valla :D aylinnn ben geldim sen nerdesin yahu..bak anlatmaya başlıyorum senin için birdaha annatmam :D :P çabuk işleri toparla :))

    YanıtlaSil
  2. Kız sen erken gelmişin. Saat şu an beş.. Ben sana 5 çayı demedim mi Zehra? 16:22 çayı mı olurmuş?
    Hendencim ellerine sağlık. Kısır maaşallah öksüz doyuran gibi. Masadaki hoş gölgelerde bir harika. Gölgeler dedim de, aklıma Kıraç geldi yine. Ayşemmmmmmmm diye bağırıyo bana.

    YanıtlaSil
  3. VALLA AYLİNCİM SONA KALAN DONA KALIR OLMASIN DİYE :D BEN ERKENDEN GELDİM :))) OLSUN SEN GELENE KADAR BİZ BAHÇENİN TADINI ÇIKARDIK HEM :p YAHU VALLA BAK CANIM İSTEDİ KISIR :( ANNEMİ ARAYİM DE AKŞAMA YAPSIN BİRAZCIK :)))

    YanıtlaSil
  4. Harika gözüküyor :)

    sevgili handan, bu direk eziyet ama artık... Yiyecek fotolarını diyorum hafta sonu koysan bundan sonra. Hafta içi işten geldiğimde fotodakilerin kokusu burnuma kadar geliyor cünkü.

    ühü...ben de istiyorum...

    YanıtlaSil
  5. Pardon Eserel , valla ben niyetli değildim ama kızlar çaya gelicez dedikleri için yaptıydım :D

    YanıtlaSil
  6. olan var, olmayan var
    ayıp dene bi' şey var!

    kınıyom seni handan, kanımca :p

    YanıtlaSil
  7. dene diye bi' şey yok, ''denen'' o :))

    YanıtlaSil
  8. Vır vır etmeyelim Candancım, hemen bakkaldan bulguru alıp işe koyulma zamanıdır :D Hadi bakiim :D

    YanıtlaSil
  9. Ama ama amaaaa .... Ühhhüüüüüüüüüü!!!

    YanıtlaSil