Martı

Şubat 20, 2007


"Sizler, kendinizi kanat uçlarınızdan tırnak uçlarınıza değin düşüncelerinizin sınırlandırdığı bir beden olarak görüyorsunuz" dedi. Oysa düşüncelerinize vurulan zinciri koparın, o zaman bedeninizin de özgürlüğe kavuştuğunu göreceksiniz.
R.Bach- Martı


(Fotoğraflar Can tarafından çekildi)

Benzer yazılarım

11 Yorum yap

  1. Aşağıdaki Pakize Suda yazısını görmedim sanma. Şu martıların hatırına bir şey demiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Guuuunaydın....
    Yaşasın Salı banane....
    Istanbul ortası vapur sefaları ahhh...ahhhh....
    Any

    YanıtlaSil
  3. Ha ha ha, ama kadın doğru söylemiş Aylin, hakkını ver şimdi :)

    Günaydın Any, git benim için bir boğaz sefası yap, sahile oturup, bir çay al kendine. Anlaştık mı?

    YanıtlaSil
  4. Bak bu Pakize seninle arama girecek haberin olsun. PAKİZE ÇIK ARADAN.
    Ayrıca bu yorumu iş olsun diye yazıyorum. İşim yok ya benim. Gidip Fatoş'a sarayım bari.

    YanıtlaSil
  5. Ben sende nereli görünüyorum? Şimdi de ankaralı oldum. Bak şimdik. MY YAHOO yu tıklayıp çıkacağım. Bi bak bakalım nereliyim ben. Geçen hafta da Burdur'lu oldum yaaa. Bu sayaç bozuk sanırım.

    YanıtlaSil
  6. En cok "Bir" miydi sevdigim Martı mı karar veremedim su an. Ama şu varki çok kısa oldugundan belki de Martı yı hiç unutamadım.

    YanıtlaSil
  7. Soğuk bir Ankara sabahından selam getirdim sana :)))
    Haftaya Van'dan sesleneceğim. Bucak bucak Türkiye programı Henden hanıma ''güneydın'' der. ;)

    YanıtlaSil
  8. Günaydın Eserel. Benim için "Bir" in yeri çok başka (Hiç belli olmuyor değil mi :) ama "Martı" da özel bir kitap.

    Günaydın Ankaralı Aylin, sen gez Türkiyeyi bir baştan bir başa hiç buraya uğrama, küssem mi diye düşünüyorum şu an :)

    YanıtlaSil
  9. Günaydınlar Handan:))

    Gidelim valla. Ama benim yerime termosla çay götürürsen pek iyi olmaz sanırsam. Güzeldir çay orda gel sen çaylar benden;))Dedikodu da yaparız di mi? 9 da buluşuyoruz ok?

    Katre

    YanıtlaSil
  10. Hımmm, dur bakayım, şimdi hazırlanıp çıksam, sanırım dokuza yetişemeyebilirim :) Akşam keyfi yapalım bari Katrecim :D Haa, kız bende dedikodu kapasitesi hiç yok, çalışırken de üstlerim performansımı kırıyorlardı bu yüzden:)İdare edersin artık di mi ?

    YanıtlaSil
  11. Ah ah Handancım yaaa kaçırdın uçağı artık yarın bekleyim ben seni. Evet ya yeni uçak seferlerimiz başladı bizim. Yeni dediğim olmuştur biraz:))Sabah 7 akşam 22... Güneşin doğuşunuda izleriz:))

    YanıtlaSil